Wednesday, May 19, 2010

Shhh...Senior Tengah Periksa ..Pas ni Kita Pulak

Shhh...korang tau tak
walaupun sekolah aku tgh periksa
tapi sekolah aku tetap takmo senyap
sebab form 1,2,3 tak periksa
jadi diaorg amik peluang ni
untuk tindas abg kakak kita yg tgh periksa
hahaha..
boleh tahan keras kepala kita ni
cikgu dah suruh senyap
masih takmo senyap .
hehe... sorrylah

Macam biasalah hari ni ada KKQ
nasib baik ustaz bagi balik awal
kalau tak aku dah kepenatan
dahlah hujan ..
mandi hujanlah jawabnya
takkan demam punya

Masa kat kelas tadi
aku dah bosan sangat
aku and pyqa pun tulis lagu-lagu yg kitaorg tau
pyqa dah kemaruk dengan lagu kiss and....
aku pulak ..that should be me
haha.. boleh blah kitaorg ni
pas tu pyqa pun suruh kita berdrama
tapi berdrama dalam kertas arr..
time tu ..tiba-tiba cik yaya dtg
ikut menyibuk sekali ..
tak kisah pun ..
lagi ramai lagi meriah
objektifnya di sini ialah
untuk meningkat penggunaan korang dalam english
sebab kita berdrama dalam english
takmo main melayu
berbelit dan berpusing..
huuu..pening kepala

Pyqa kata kalau aku bagi surat tu
kat Justin
mesti Justin akan hargai benda tu
maklumlah yang aku tulis tu
semuanya kenyataan yg benar
dan akan berlaku
nantilah aku mesej kat Justin
bukan tak boleh ..
boleh sangat
tiap-tiap hari aku nampak dia kat Twitter
mestilah boleh ..
hahaha..
mesti menangis Justin bila dia baca surat tu
Ayat aku nukil kan kat situ
memang khas untuk dia.
~Just for you ~
hehe

abg .. kau kan dah tgk video tu
nape nak suruh aku upload lagi
yelah..yelah nanti aku upload
untuk video tu aku malas arr nak tunggu
lama giler..berkurun aku nak tunggu dia habis upload
bila entah akan selesai benda tu
agaknya sampai gigi aku berterabur ke lantai
dan masa tu kucing dah bertanduk
baru akan selesai .. agaknya lah
hahaha..
abg tolong arr upload kan video tu

Hey awak SY mcm mana awak boleh
main agak je..
ish,ish awak ni memang takmo berfikir
andaian awak memang tepat
tidak pernah diragu pun
like you know me ...
but i don't even know you
i hope you go ..
but i hope you're there
please go ..
please come..
arghh!! blahlah .. apa yg aku merepek kat sini
the conclusion ;
wei pyqa nanti drama tu aku postkan kat blog
hehehe..
tak mcm sengal pulak an..
eh,tadi cikgu ada bagi kertas soalan untuk seni visual
nanti kau datang sekolah aku bagi kertas tu
pergh! soalan semua boleh blah ..
susahnya nak lukis..
adakah aku ni layak jadi doktor
dahlah tak reti melukis
yekk...aku harap boleh jadi calon
walaupun agak tak sesuai
minat aku lebih kepada multimedia
kebenaran ye .

No comments: