Saturday, May 15, 2010

Selamat Hari Guru .terutama guru SMKBBU .

Happy Teacher Day To All Teacher In This World
~semoga cikgu-cikgu semua happy~!
Aku baru balik dari kampung
balik kampung sebab nenek aku masuk hospital
nasib baik tak payah masuk ke dalam hospital
cuma bawak nenek aku balik je
aku tak bape suka nak masuk hospital ni
hehe
kat kampung
saudara aku semua balik
mak cik aku pun balik
mcm-mcm diaorg masak
naik senak perut aku
alah..senak-senak pun
aku makan jugak..
nasib baik sedap..haha
Sabtu hari tu aku pergi darjah khas
masa rehat aku,miqi,esyah,zawa
melepak kat port kitaorg..
iaitu port perempuan melayu terakhir
sebab kat situ kena duduk sila
oklah tu ...haha
tiba-tiba ada tetamu yg tak diundang
iaitu kucing yg sangat comel
tapi kitaorg bagi makanan
takmo makan
dasar kucing tak reti bersyukur
atau sebenarnya dia dah kenyang.
ada budak lelaki lalu dia ckp
"aik picnic dgn kucing sekali ke"
biasalah kucing pun makhluk tuhan jugak
tak salah pun... sebenarnya nak je aku amik kucing tu
then ,baling kat dia...biar kucing tu cakar muka dia
haha..kesian..muka dahlah hensem..
mcm hadi ...
Yey,yey
hari ni ada cerita
MY Boys..
nak tgk Akira...
hehe
Akira is very cute in this story
my boys: hari tu aku dah tgk
pun episod 2 kat youtube
tapi tak sempat tgk sampai habis
aku dapat tgk part 1 je
huhu..tak best

No comments: