Thursday, May 13, 2010

This is Teribble !! Where Am I ??

Where am i ??
what happen to me ?
whats wrong with me ?
argh!! ..

zawa you asked me
whom i like right now?
the answer is "no one"
i don't know whats wrong with me
for now
my heart is far from myself
when can i found my heart?
urghh...

Korang ni tak habis-habis skandal
aku rasa teacher mcm tau je
aku dgn luqman ni diskandalkan
budak-budak kelas aku ni pun takde kerja
luqman pun sengal
time tu jugak dia nak tanya .."sab ni buat mcm mana"
ish3..mesti tak baca buku kat rumah budak ni
sengal lah korang ni ...
hahaha..
well,aku tak kisah pun ..
dia kan kawan aku
dan dia tak suka aku ..

Tadi aku ,esyah and anis
duduk kat tempat menunggu
sekali ada seorang budak ni masuk
sapa lagi khairul lah .
aku pun ckp "comelnya"
tapi dia tak dengar
pastu aku ckp dengan anis and esyah pasal benda ni
diaorg pun join sekali cakap
"comelnya kucing tu "..dengan suara yg kuat
eishh...korang ni ..
tadi budak tu dah pelik semacam
bila kita ckp pasal comelnya kucing tu
and masa tu dia lalu ...
mesti kena mengena dgn dia
yg kelakar tu dia boleh buat muka marah
masa pandang esyah
pasal suara esyah paling kuat..haha
padan muka esyah !
aku dgn anis ..dia pandang dgn kening terangkat jek ..
hahaha
notes to laugh ;
tadi pagi masa kat dewan
aku ternampak seorang budak botak ni
ehem3..mcm kenal
sape ye
ohh..faizun rupanya
faizun dah botak lah
perghh..lain sangat muka dia
apa agaknya kak pah akan ckp kat dia
maklumlah ...
well, kalau tgk betul-betul
masa dia takde rambut lagi hensem
haha..marah kak pah kat aku nanti
hahaha...
nape arr hari ni aku rasa sunyi semcam
rasa mcm takde perasaan
mana pergi hati aku ni ?
dah dekat nak periksa ni
aku rasa lain sikit
yelah..kalau dulu aku mesti stress giler
sekarang rasa lebih tenang..
kenapa ye?
any answer

No comments: