Monday, May 24, 2010

Shuuussshhh ... Jgn Macam-macam

Hey awak jgn macam -macam ea
spell nama justin pun salah
patutnya awak dah kena sembelih dgn saya
eee.... siap kau . Gay betul... huh

Kesian sama kau ...zawa
tak boleh tahan godaan ea.
tulah kau iman tak kuat
lain kali solat hajat
buat hajat kuatkan iman
kuatkan minda

Aku tak boleh post 1jun nanti
harap korang fahamlah ye
rabu ni dah periksa seni
ouchh...i hate it
seni is such a fuss
really jerk

tadi aku kumpul kat belakang ramai-ramai
sebab nak bincang pasal seni
my decision is no 6
are you guys agreed?
atau pun no 3... sawah padi

Come,come
aku ada berita baik ni
Ingat lagi tak ustaz hafiz
ye dialah cikgu kita tahun lepas
ehahksss...
dia dah dapat anak baru lah
dan yg terbaru ni
anak lelaki ... best kan ?
bukan main happy ustaz kita tu
nama anak dia yg laki ni
"Aman bin Hafiz "
ye ..sgt simple
sebenarnya kalau letak Akram pun sesuai
simple jugak ...tapi sebab dia nak nama tu
nama tu lah jawabnya'
nanti dia dah boleh ajar anak dia main bola
boleh ajar macam-macam
aku je ni ..bila nak beli hadiah
ganti hadiah hari guru sekali
hehe... hari tu dia siap tuntut lagi hadiah dia
aku ckp nanti masa baby lahir baru aku bagi
now,aku kenalah bagi
Tahniah Ustaz, Hajatmu Tercapai
Alhamdulillah ...

Dream:
lepas ni kena kuatkan iman
err..kalau nak bukak tu boleh
tapi jgnlah lama sgt
nanti tak boleh berhenti
aduyaiiiiii......
aku keliru sikit dgn geografi tadi
apsal soalan boleh blah
aku boleh tak ingat mcm mana nak kira
mati-matian aku lupa nak kira
untuk KKQ ..
berserabut kepala aku nak ingat tajwid
apa itu huruf fattah ?
apakah hukum tanwin bertemu BA ?
surah waqiah ada bape ayat?
ustaz suruh tulis bape ayat?
kena ada tanda tak ?
aku ingatlah nak bawak masuk nota
masa periksa tu ...
ish,nak menipu tak agak-agak
berdosa ...sangat
tapi kalau org lain buat mcm mana ?
nak diam je ke ?
rasa bersalah pulak .."?
bersubahat dgn org giler ...
ye giler...
dia dah terkena skizofrenia sebab tu
otak dia tak boleh ingat apa yg dia baca
pas tu mulalah nak meniru ,
TAK JUJUR NAMANYA TU !
jgn mcm-mcm ea... ingat tu
aku boleh laporkan kat cikgu secara senyap
no hal pun..cikgu tak pernah ragu kat aku pun..

No comments: