Monday, May 10, 2010

Hot Rain ...Dark rAIN ...huu

Hari ni hujan ,panas,hujan ,panas,gelap ,hitam
pening kepala aku tgk cuaca yg tak menentu
Hari ni masa perhimpunan
kitaorg orang dalam dewan ni habis kena marah
sebab tak boleh diam ..dan mulut sentiasa becok
then Bonda pun marah-marah kitaorg...(pengetualah )
hmm..korang terasa tak
budak cheers dapat tempat kedua dlm pertandingan
aku sibuk tercari -cari abg yg pakai cermin mata
ada rupanya.. hihi
Masa kat belakang tadi
aku nampak panda
pelik jugak asal belakang dia mcm botak
hari ni dia alim sikit..pakai songkok
rupanya rambut dah kurang jadi dia nak coverline sikit
haha.. hensem jugak dia
eleh..rambut bahagian belakang je yg potong
depan tetap sama..

Rehat tadi aku tak pergi makan
sebab aku tak larat nak makan
aku pun pergi library
masuk je
MK pun tgk aku semacam
eihh..aku pun tgk dia
tapi kejap je..lepas tu aku tunduk..
aku rasa dlm bape hari ni aku asyik jalan tunduk je
ye ke ??
aku pun duduk berbual dgn Marzuqi and Fauzan
entah apa aku merepek dgn mamat duaorang tu
rancak sgt berbual aku pun tak ingat
maklumlah kat kelas bukan boleh berbual
takde masa dan tempat terlalu jauh
kalau dulu bolehlah menganjing sesuka hati
pasal duduk depan belakang je

On the way nak balik kelas tu
boleh aku jalan berangan
jeng,jeng..sikit lagi aku nak terlanggar zulhilmi
budak KRK yg paling aku benci
dan sgt benci
Dia asyik nak marah aku je
well,aku tak pernah nak kacau dia pun
tapi dia suka kacau and marah aku
err..malas nak layan budak ni
Tapi tadi dia pandang aku semacam je
muka aku pun masa tu masam je
memang tak senang hati bila tgk budak giler emosi ni
eeee... geram

notes from me ; tadi hujan
buat aku hilang arah
sekarang aku tgh cari idea nak
teruskan sambung novel yg masih tergendala
baru bab 3
apa kes..??
sumber inspirasi dah lama tak menyapa ke ?
tu pun boleh.. S.i mcm dah hilang je
jap jap , tadi S.i dtg tak ?
aku tak perasan ler ?
dtg ke tak ?
tak dtg bagus..dtg pun bagus
notes from brain; Ayam kau ni
kalau takde kerja mesti kau nak
kacau aku kan ..
what the kes???
aku rasa tadi aku diam je
tiba-tiba si Ayam ni dtg
tarik kerusi and duduk
tapi dia bangun balik pasal
cikgu dah tgk
tau takut..
malas aku nak layan budak ni
Ayam kau kesunyian ke ??
no worries
aku tak marah pun
haha
just pelik jek...
hmmm..periksa is just around the corner ..

No comments: