Friday, May 7, 2010

Bye..and Thankz For be My Friend


Alhamdulillah ..
hari ni semuanya berjalan lancar ..
bebek siap menangis lagi tadi
mesti dia terharu sgt kan ..
kitaorang memang dah rancang nak buat surprise kat dia
hehe..
tadi aku bawak camera..
jadi sebagai jurugamabar yang tak bertauliah
aku pun amik lah gambar..
mcm-mcm gambar ada, candidlah , tgh makanlah
skandallah..
gambar ustaz tgh makan pun ada..haha
tak senonoh sungguh perangai ku ini
Aku bagi hadiah kat bebek ...
kalau nak tau hadiahnya ..tanyalah bebek
bebek langsung takmo amik gambar
tapi takpe aku ada video dia..
hehe..wahid setuju aku upload benda alah tu kat fb
pasal dia pun nak tgk
nantilah ...

Korang thankz sebab bagi kerjasama
untuk buat majlis ni
zawani-kek kau sedap..cuma coklat tak banyak..hehe..tetap sedap sis
waniey and fana-dadih korang dah abis aku makan
khai-karipap kau yummy
anis-buah epal kau masam ,tapi anggur kau sedap ..sampai sakit tekak aku
nadra-spagetti kau sedap sangat..yum,yum.. kenyang aku
yg lain pun thank you ..bebek pasti hargai apa yg korang buat

ehem3
tadi masa balik
cis, aku nampak S.i kat kantin
kat tangan aku ada camera
jeng,jeng aku pun amik gambar dia
tapi dia langsung tak pandang
masa dia jalan dgn wahid tu
aku try amik gambar dia
ceh,tak pasal-pasal dia cabut dulu lah
wahideen pun cepat-cepat panggil dia
tapi dia degil mcm batu ..takmo pergi pun
pastu zul pulak
dia saja duduk berbual kat situ
pastu masa aku lalu
zul panggil aku
nak suruh aku amik gambar dia dgn S.i rupanya
tapi aku tak amik pun
Argh!! ruginya aku menolak peluang tu
hahaha.. memanglah aku ni

eIHhhhh!!!! Ayam!!!!
kau ni memanglah sengal
patut pun jadi atuk
eee... geram betul aku budak ni
masa ni aku chat dgn dia kat YM
sekali dia terguna perkataan s.y.g
masa tu aku pun rasa bengang
well let face it,my face become blushing
hahaha
pastu aku pun mcm biasalah
just reply apa yg dia cakap
Ayam ni memang
geram betul aku
tapi aku pun sama je
hari tu masa berbual dengan dia
mulut aku tiba-tiba terkeluar perkataan s.y.g
really aku memang tak sengaja
sgt tak sengaja
si Ayam pun masa ni dah bengang
muka pun lain mcm je
lepas 5 minit diam tu
baru dia sambung balik berbual dgn aku
eishhh!! aku ni pun sama je
2 kali 20 je ..
korang jgn memandai nak buat konklusi kat sini
aku memang tak sengaja
tadi masa kat dewan si Ayam ni
ckp dengan aku
"ha'ah lah sab , aku tersalah taip perkataanlah hari tu
aku tertaip s.y.g kat kau"
nasib pyqa and esyah kat situ tak bape nak faham
Ayam ni memanglah ,,nak je aku sembelih buat gulai !!
sincerely from heart; bebek bila sampai
sana jgn lupakan kitaorg kat sini
kitaorg kat sini sentiasa ingatkan kau
simpan t-shirt kelas 1KAA baik
kalau rindu tgk je t-shirt tu
selalulah online
nanti boleh kongsi cerita kat situ
jgn nakal-nakal kat sana
sekolah kau sekolah budak lelaki
jaga diri baik-baik..
see you in the future ~
note from head;penatnya rasa hari ni
kelas aku akan menjadi jumlah
29 orang dari 30 ganjil sgt
err..aku pelik dgn budak ni
khairul namanya
let see...
aku ni kan tak tau malu
masa dia lalu depan aku
boleh ke aku ckp mcm ni "comelnya...
pastu dia yg jauh dari aku tu pun
pandang aku
pastu aku pun berlakonlah "comelnya kucing tu "
hahaha..siut
pastu dia terus jalan mcm biasa
sengalnya aku !
masa aku lalu tu
dia tgh diri kat koridor kelas dia
dia mcm ada tunjuk aku kat kawan dia
tak menjadi rupanya lakonan aku
tak silap aku budak tu dah ada awek
ish,ish aku ni
...
esok sekolah darjah khas
aku ingat nak masuk bilik 25 arr..
esyah tak dtg..

No comments: