Friday, May 21, 2010

I'm Stuck In The Moment ..

Argh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rasa nak jerit sampai terkeluar anak tekak
huwahh....
aku tak suka dengan kejadian yg tidak diingini
aku tak pernah berharap pun
ee..
dah bape kali berlaku ni
aku rasa dalam tiga kali
tak boleh betul
asyik nak muncul depan org
maaf ..saya tak benci
jgn fikir lain ...
anyway,i'm happy today
because..the this is the first time
i see you face near to me..
and why you do that..??
make my mind always thinking..why?
your attitude really different today
pegang mulut?
nape dgn mulut kau ..ada luka ke ?
apapun..thank you
dan jgn jalan tunduk gitu ..
tak best... !

'OUR Suzeli ' tadi ajar pasal "Anoreksia" and Bulimia "
Sound usuall..
bila dia cakap pasal terlebih kurus , muntahkan makanan
aku pulak yg nak termuntah ..
bila dia sebut Anoreksia..
aku terpandang budak kurus kering kat kelas aku
espcially ..Esyah (mcm lidi )
esyah kau takde anoreksia kan ?
kau jgn mcm-mcm ..hehe
jaga makan ler.. jgn asyik nak berjimat je
nasib baik aku tak tergolong dalam
dua nama ni ...
Aku sihat...Aku tak pernah kurang makan
Melainkan aku malas mengunyah ..
hahaha..alasan yg bodoh
dan jarang kedengaran di mana-mana
observent :
aRE YOU happy to see me ?
are you hate to see me ?
i always thinking that
and now.. i want to make a distance
from you .. i scared that you
will hate me .
ok ?
My mind:
Exam is just around the corner
study ,study ,,study
the one word that always
on my mind..
sometime we must have fun
don't stress yourself..
Be Happy ! But study
Ilham:
Urghhhh........
aku takde idea nak buat karya
nak sambung penulisan novel pun
baru sekerat jalan
mana idea ku ...??
sekarang ni cuma ada idea untuk menjiwang
giler kan ?
dah tu boleh menjiwang dgn justin
sound stupid !
haha..oklah tu .
nak dengan sapa lagi .
Aku ada justin dgn jerry je..
mana ada org lain.
ermm...patut ke aku kesian
kat org mcm tu ...?
patut ke?
awak nape saya mesti kesiankan dia?
KENAPA ????

No comments: