Thursday, May 20, 2010

Huuu...Thankz Cikgu Sebab sudi Ajar kitaorg..

Thankz cickgu sebab sudi ajar kitaorg
sebetulnya cikgu lebih mengenali kitaorg
cikgu pun dah lali dgn perangai kitaorg
banyak kerenah dan sedikit degil
Aku rasa kalau cikgu tak ajar
mesti kitaorg ni dah jadi gila buta dgn soalan math
dan sekrang kitaorg dah dpt tongkatnya semula
kitaorg dah boleh berjalan semula seperti biasa
tapi tetap memerlukan bimbingan dari seorang guru

Kat sekolah hari ni aku jadi
"minah solo bertauliah "
pyqa tak dtg hari ni
bestlah dia ..tak kena soal dgn ustazah ainon
esok kalau tak dtg
maknanya aku jadi
"minah solo untuk hari kedua "

Aku pun tak tau apa nak jadi dgn aku hari ni
asyik-asyik sangap
kucing pun takde nak sangap mcm aku
ngantuk giler..
arghh...
masa teacher yani aku buat kerja sendiri
kerja aku adalah tidur saja waktu tu
aku mana ada kerja lain lagi
kat sebelah aku ni esyah and yaya
pulak sibuk berdrama english
aiyo...english ada yg terabur arr.
dalam mimpi pun aku masih tak boleh faham
apa yg korang ckp
tapi masih ada yg betul

Hoi esyah kau nape..
asal emotional sgt..
ada ke patut menangis masa jalan
memang lah senang aku nak perasan
aku nikan rabun..sebab tu boleh nampak
hahaha...
masa kat masjid tadi aku nampaklah
sorang budak ni ..
eishh..mcm kenal tapi kat mana erhkk..
budak ni pun tutup muka dia
woi kau nak "auww chak : dgn aku ke
bila dia dtg dekat aku ..
ish.syahmi rupanya
bikin suspen jek...hahaha
tak boleh blah betul ..
mata aku ni memang rabun teruk
comclude;
aku masih penat
woi zawa,aku rasa kan kita patut
cipta ubat yg bernama
"ANTI - _ _ _"
pastu kita inject kat budak kelas kita
nanti takdelah budak kelas kita terlebih dos
mcm budak tu .....urghh
Jeng,jeng,jeng..
Tadi kat kantin kan
aku ternampak se geng budak lelaki
patutlah mcm kenal
Mk and the geng rupanya
muka Al-amin tak boleh blah
mesti dia cari kau esyah
ikan paus pulak tgh syok melahap
padan muka kau esyah
sapa suruh menangguh kerja
pulang jelah buku tu
apa yg susah
kau je yg pemalas mcm tikus..
kau nak tunggu ikan paus melamar kau dulu
baru kau nak pulangkan buku tu ke
kalau itu berlaku ..Alhamdulillah
hah lagi sorang...pyqa
bila kau nak pulang buku
entah-entah
buku tu dah koyak rabak mcm kain lap dapur baru kau
nak pulangkan ..suruh library buat kenangan
di masa dtg..haha
atau kau nak tunggu Adli melamar kau dgn cincin berpermata
hijau ..baru kau nak pulangkan
buku tu ..
kalau itu berlaku ...Alhamdulillah .
hahaha...
woi jgn lupa bawak buku arab ..
GUA TARA TAKUT SAMA LU
(bahasa jalanan )
atau dlm sainsnya "bahasa gangster"
best dpt cuci mata tgk MK hari ni ..
cute jugak .... hahaha

No comments: