Monday, May 17, 2010

Sambutan Hari Guru Di Sekolah



Hari ni kat sekolah ada sambutan hari guru
meriah sgt majlis tadi !
aku sampai je dewan ..memang takde org langsung
aku dah agak yg minachi pyqa ni takkan dtg punya
maklumlah pemlas ..
aku tak heran pun ..
sapa yg tak dtg hari ni memang rugi sgt
sebabnya persembahan hari ni semuanya best-best belaka
walaupun ada problem
tapi tetap berjalan lancar
thankz to abg haikal and the pengawas
sebab bersusah payah
hias dewan untuk majlis hari guru ni
Satu hari ni aku jadi photograhper
yg tak bertauliah
hehe...
kat mana-mana pun mesti nak amik gambar
tapi hari ni ada gambar cikgu je
gambar budak-budak takde
setiap kali ada persembahan aku mesti amik gambar
ada sikit video tadi
masa syahmi baca sajak
masa cikgu-cikgu nyanyi
masa abg haikal and the geng nyanyi kat pentas
masa cikgu menari
persembahan paling best
lakonan org giler dari budak petang
abg haikal and the geng nyanyi lagu AdaMaya
cikgu-cikgu perempuan menari
masa budak 5SI2 and 5SI3 buat persembahan pun meriah sgt
soleh and solehah nyanyi duet
kelab teater punya tarian boleh buat lelaki cair tadi
qahar pulak boleh pakai ketat-ketat ..eee mcm pondan
soleh pun menari jugak tadi
mcm-mcm lah
yg pasti masa tu
badan aku dah lenguh
argh!! sakit badan
yelah asyik duduk je
pertandingan bola jaring dgn ping pong
diadakan kat dewan
padang lecak ..jadi tukar tempat
ping pong tak bape best
sebab cikgu main asyik nak jatuh je
dah tu smash beriya..
bosan giler..
bola jaring pulak
terlebih meriah ..dgn keletah cikgu yg suka buat salah
hahaha...
tgh syok tengok tu
sekali kena kacau dgn abg haikal
ish! kacau concentrade org je
tapi disebabkan aku bosan
aku pun melepak dgn budak kelas aku
kat luar..
lagi sedap..boleh dpt angin
huuu..
notes: asal budak tu pandang aku semcam
dah tu mata boleh tak berkdip
kata gay
cara dia tgk aku tu
tak tunjuk pun yg dia tu gay
ee...seramnya dgn budak ni
sudahlah ..pergi main jauh-jauh
ajak kawan-kawan kau yg hensem tu berambus!
penatnya rasa...
dalam penat ada happy
dalam happy ada luka
dalam luka tetap ceria
dalam ceria ada sedih
dalam sedih tetap bergembira
jadi korang jgnlah sedih-sedih
happy always can make you young
(ye ke ni ?)
p/s: ok tak gambar atas tu
gambar masa syahmi baca sajak
syahmi kau takyah kembang semangkuk kat sini
oklah kau baca sajak tadi
rauf baca lagi kelakar
siap bagi pisang sebagai hadiah lagi
dah tu .pakai kain batik
ish,ish...betullah rauf ni
sporting and cool
Kenangan hari ini
tolong jgn lupakan
harap boleh disemadikan dalam hati
nanti kita boleh bergosip di lain tahun
Zulhelmi abg zul tu
dpt masuk politeknik
dapat jurusan Engineering
argh!!tahniah Amy
muka Amy dah lain sangat
rambut still style yg sama
ramai senior aku yg tahun lepas dtg sekolah
nak jumpa cikgu diaorglah katakan
Apapun
"Good Luck to My Senior Form 4 and 5 "
(esok diaorg periksa)

No comments: