Monday, November 2, 2009

What A Bad Day

Hari ni hari yang paling marah untuk aku .. ni pasal budak anis tu lah .. ada ke patut dia paksa aku bagi tau rahsia apa yang aku tau .. giler ke ..!!! kan da kena..
bikin gua marah jek..
---------------------------------------------------------
Dah tau tu dahlah .. ada ke patut geng dia ni ugut nak bagitau pasal rahsia marzuqi.. tak baik betul.. what a bimbo..
Woi !! korang ni kan .. kalau dah nama pun rahsia mestilah tak boleh bagitau .. setan betul..
***************************************
Mujurlah aku ni budak yang masih ada sifat baik.. kalau tak aku dah ubah budak - budak tu jadi anjing.. then campak dalam gaung.. Hahahahaha
sadisnya aku ..
###################################
Wahai kawan yang dihormati .. janganlah sekali - kali memaksa orang untuk bagitau rahsia diri kita atau orang lain .. kita kena hormati peribadi orang lain .. jangan jadi cacat paksa2 orang bagitau rahsia dia.. cacat lah tu namanya.. ..
HEHEHEHE.. SERVES YOU RIGHT.. PADAN MUKA !!!..

No comments: