Wednesday, November 11, 2009

Hari ke-3 exam

Hari ni hari ke-3 periksa. Susah sangat .Mula-mula periksa science and kemahiran hidup . Susah sangat susah, memang susah , susah sgt. Apa yang aku merepek ni . Biasalah lepas buat mathematics ni otak aku macam pola berselirat .Tau kan apa itu pola berselirat . HMM..
Aku pun tak tau sebenarnya. Tapi perkataan pola tu semua ada dalam buku geografi yang korang berasa pening kepala masa buka buku itu . Bila korang buka je buku tu terbayang cikgu maimunah suruh korang enjut lima kali . Amacam sadis tak . (HAHAHA)

Esok pulak periksa Mathematics and pendidikan islam . Aduhai sungguh malang nasib . Nape periksa semuanya susah . Cikgu langsung tak bagi chance. Sekurangnya bagilah clue. Tapi bukan macam cerita blue's clues tu . Tu cerita budak -budak . Ni bagi clue ape yang masuk dalam periksa , Bagilah jawapan ke , boleh jugak aku copy and cat kat situ . Takdelah aku tersasau entah ke mana entah . Pening , pening ..

Aku ni pulak bukan pandai lagi bijaksana macam korang(bagi yang pandai jelah yang tak pandai tu tak payah nak kembang tak tentu pasal ye)
Aku rasalah semua markah aku taklah tinggi sekadar ala kadar gitu . Eeeeee takutnya .
Kenapalah aku diberi test macam ni . Tiap malam aku kena bersengkang mata untuk hafal semua fakta , formula untuk periksa esok . Huuuu ..
Ingat aku tak tensionlah tu . Banyak cantik muka cigkulah jawabnya. Aku rasa trsangat tension . Aku ni pantang sikit bila tension , Kemungkinan aku boleh kena demam tonsil .
Ni arahan dari doktor Kamal , abah pyqalah ni . Dia cakap aku tak boleh stress kena relaks , Relaks , relaks relaks ..

I 'm a lonely girl ,
Hari ni dia tak pakai apa -apa kat muka dia. Takde apa-apa benda pun . Boleh namapak muka dia dgn terang sgt. Tapi nape tiba-tiba ?peliklah . Ada orang bagi petunjuk ke.
I feel very strange .
Hati ini tak boleh berkata-kata , hanya mindaku sahaja yang berkata -kata dan memujinya .

p\s : Happy Birthday Syafiqah Khalili My friend , Iwish you the best .

No comments: