Sunday, November 15, 2009

Esok Ada Jamuan Kelas 1KAA

Ni nak khabar kat korang , esok ada jamuan kelas . Esok kena pulang buku pinjaman .
Aku tengok beg aku dah macam guni .Guni yang diisi pisang emas . Cewah.. pisang emas dibawa belayar , Sayang sekali ni bukan pisang emas . Kalau pisang aku dah makan sampai kenyang . Bila dah Kenyang meSti sakit perut .
Hahahaha

Esok merupakan hari last sekolah . Aku akan bercuti .. untuk bape bulan , bape hari ye ..
Ermmm..(berfikir panjang)
Tapi boleh tahan lama juga. Apa aku nak buat masa cuti .
Mestilah main game . Lagi satu jgn lupa Aku ada periksa SDEA .
Aku lupa pulak maksud sdea tu , yelah selama ni aku tak pernah nak serius pasal sekolah agama . Kenapa ?
Sebab kat sekolah agama aku kawan dgn budak kecik .
Argh!! macam tak percaya aku kawan dgn budak darjah enam yang sangat berlagak tu .
Memang jatuhlah standard aku kalau kawan dgn budak macam tu .
Pastu datang depan aku , belagak yang dia tau buat tajuk integer..
Bikin gua panas je . Yelah aku memang tak pandai integer . Sekurangnya aku taulah nak buat mcm mane , daripada tak tau langsung .
Nasib aku boleh sabar lagi .. Huuuu..

Tadi pukul 4 petang , aku tgk cerita Roseata -Love . Sedihnya aku rasa sebab Lin Nuo kena kemalangan and then mati . Tanpa disangka air mata aku mengalir , Hati aku rasa pilu sgt ..

Aku memang macam tu , Kalau babak sedih sikit . Air mata mengalir . Alah bukannya banyak sgt . Sekadar air mata air je . Hahaha.
Kalau korang nak tengok cerita best .. try tengok cerita ni .:

1) Easy Fortune Happy Life : Pukul 8.30-9.30 malam ,Isnin -Jumaat
2)Roseata-Love : Pukul 4.00 - 5.00 petang , Sabtu -Ahad je
3)Momo Love : pukul 6.30 petang - 8.00 malam , Hari sabtu

Semua cerita ni ada kat 8TV . Silalah tengok . ..

No comments: