Thursday, November 19, 2009

Aduhai .. Bosannya..

Bosannya.. nak buat ape ni ..
Duduk rumah asyik main game , tengok cerita korea and taiwan kat youtube , layan facebook , myspace, tagged , friendster ..
Asyik buat tu je . Bosan gila . Kat Rumah takde kawan .
Takpe sabar , sabar. Nanti aku akan ke Europe bersama keluarga aku . Sebenarnya ke paksa je pergi sana. Nenek aku dah tunggu kat sana .
Dah siap tempah rumah sewa lagi untuk duduk sana .
Aku sebenarnya malas gila nak pergi sana . Mesti sejuk gila nanti . Nak suruh mati beku agaknya kat situ . Banyak cantik betul muka nenek ..
Hhahahaha

Pergi sana bulan disember ni .. Taknak pergilah malas
Next week ada SDEA. Lagilah aku malas nak jawab soalan yang merepek tu . Aku baru baca buku ibadat dengan akhlak . Belum lagi baca tauhid , sirah , al-quran , ibadat 2 , Arab ..
Argh!!! Cikgu saja je nak seksa aku , seksa otak aku . Aku dahlah tiga minggu tak pergi sekolah agama . Biasalah , takkan korang nak aku suruh kawan dengan budak darjah enam tu . Diaorg tu teruk sgt.
Aku raa macam tak layak ambil periksa ni . Tak payah ambillah ina . Biar je kertas tu .

Semalam result UPSR keluar . Dan ternyata ..
Sekolah aku boleh tahan jelah .
5A - 11 Orang
4A - 14 orang (melebih target )
Percaya tak percaya diaorg semua ni nak masuk sekolah tasek 1 . Ni tak boleh jadi .
Amirah Khalisah pulak dapat 3A 2B . Tak macam kakak dia dapat 5A straight . Tak faham aku budak sorang ni .
Tapi dia cakap dgn aku semalam dia nak masuk Tasek 1 . Tak boleh jadi ni .. Hahahahaha
Aku dah suruh Amira Syafiqah tutup pagar tu kalau budak Form 1 2010 nak masuk . Biar tak boleh masuk ..Hahahahaha(amacam cukup sadis tak , ke nak lagi sadis )
Nak lagi sadis campak je kat Tasek 2 , sesuai sgt dengan perangai diorg yang Bimbo belaka tu .

Cewah!! Jahatnya aku . Sejak bila aku jadi jahat ni .Eh aku memang jahat dari dulu lagi , korang je tak tau . Lain kali ambil tahu , bukan buat tak tau ..Hahahahahaha
Adik Wahideen pun sama dapat 3A 2B. Kira okeylah tu . Bukan senang nak dapat 3A . Yelah untuk orang yang pandai macam korang ni memang sgt senang .

Tahun depan adik aku pulak yang akan menduduki UPSR . Eeeee.. takutnya. Apa ni ! adik aku nak UPSR ,aku pulak yang takut . Aku takut bukan sebab apa . Adik aku prmalas sikit . Tapi aku yakin dia boleh jadi rajin kalau dia kawan dgn orang rajin . Masalahnya dia kawan dgn budak malas , budak corot , Budak gila PlayStATION . Macam -macam lagilah .
Tahun depan aku akan dera adik aku cukup-cukup .
Hhahahahaha..

No comments: