Saturday, November 21, 2009

Kenapa Aku ..

Kenapa aku takde mood ni . Asal nak periksa je takde mood. Periksa SDEA dah nak dekat ni . Aduhai takutnya .. Eleh nak takut ape ,Aku kan memang sedia pakar dalam menhentam soalan periksa ni .Hahahaha
Aku bukan apa, cuma takde mood je nak baca buku sekolah agama . Aku dah tak minat sekolah agama . Takpelah esok hari ahad ada masa lagi nak baca buku . Alah aku senang je nak baca buku . Aku cuma ambil highlight and highlight perkataan yang penting dalam buku tu . Tau tak ? tu je cara yang boleh buat ingatan aku kuat . Aku kena pakai warna . Kalau nak baca atau nak hafal apa-apa mesti pakai highlight.

Tadi aku tengok Roseate - Love . Sedihnya cerita tu . Sayu lagi pilu hati aku ni .
Pastu aku tengok Momo Love atau dikenali sebagai Tao hua xiao mei Best sangatlah cerita tu .
Entah apa-apalah tao hua ni . Shi Lang ni pun sama suka cari pasal dengan abang tao hua .
Akhirnya tao hua dapat masuk unversiti yang sama dengan shi lang .
Yuyi pun sama dia dapat masuk unversiti tu .
Cerita Yang menarik .
Dalam cerita ni aku rasa , Shi lang memang suka kat Tao hua . Tapi saja je taknak mengaku .

And aku ada dapat information baru tau . Aku agak cerita
BOYS OVER FLOWER akan ada kat 8TV .
Hehehehehehehe
Kumpulan F4 dah kembali akhirnya di sekolah Shinhwa . Yes..
Dapat tengok Goo Jun Pyo .
pAstu hari ahad , pukul 8.30 pagi -10 pagi ada cerita Hot Shot .
Cerita ni pun best sangat . Sebab ada Jerry Yan dalam cerita ni .
Jerry dikenali sebagai DongFangXiang dalam cerita ni .
Yang pasti dia memang seorang pelakon yang hebat .
Kalau korang tengok cerita , korang mesti tau punya .
Korang boleh belajar macam mana nak main bola keranjang , Menari sebagai latihan panaskan badan .

Tadi ada satu nombor mesej aku . Aku tak taulah tu nombor sape ..
Bila aku call dia cakap nama dia...
Aku memang tak percaya cakap dia . Pasal suara dia lain gila .
Pastu aku cakap nanti aku mesej dia .
Lain kali kalau mesej aku . Tunggulah sampai aku ada kredit bolehlah aku reply mesej tu .

Tiba-tiba aku teringat kat budak yang aku suka tu..
Dia tengah buat apalah agaknya..
Mestilah dia duduk rumah baca buku .

No comments: