Monday, November 16, 2009

Hari Ni Hari Last Sekolah

Hari ni hari last sekolah , jadi kelas aku ada jamuan sikit.
Bising gila kelas aku tadi . Ramai yang bawak handphine , kitaorg dgr lagu . Pyqa pun bawak handphone . Macam biasalah aku dgr lagu
One less lonely girl - justin bieber , Favorite girl -justin bieber abd One time - justin bieber .
Wah! semua lagu Justin ni . Mimpi apa aku hari ni asyik nak dengar lagu Justin je . Eh biasalah tu , aku memang tiap -tiap hari dengar lagu Justin . Hahahahaha

Hari ni aku rasa banyak gila aku makan . First , pagi-pagi aku makan nasi ambang , Boleh tahan jelah . Tu jelah comment aku .
Pastu tengah hari , aku makan nasi lemak . Berlemaklah jawabnya.
Tapi nasi lemak tu sedap sgt. Aku rasa kenyang bila makan .

Pastu , sampailah masanya ..
Mula-mula kita kena undi nombor . PAStu tengok dulu nombor tu . Then barulah kita dapat hadiah .
Aku dapat hadiah Cokalt Cadbury dari Zawani
Hadiah aku Khadijah yang dapat
Pyqa dapat hadiah Aisyah diary
Hanisah dapat hadiah Pyqa ,Gelang . Semestinya dia suka.
Muhammad aku tak ingat
Sakinah sememangnya aku ingat ,Dia dapat hadiah Pak din yang buruk tu . Hahahaha . Sabar ye kinah
Zawani dapat hadiah ..aku tak ingat pulak
Aisyah dapat hadiah wahideen
Wahideen dapat hadiah nureen

Tu je aku ingat .. yang lain pun mesti dapat hadiah besar punya

Last Sekali ..
Putera 1kaa ialah "Muhammad bin Zakaria"
Puteri 1kaa ialah " Khadijah Syed Jamil "
Budak Lelaki paling popular ialah "Muhammad bin Zakaria"
Budak perempuan paling Popular ialah " Syazwani Noorizam"
Budak Paling sporting ialah " Zarith Syahirah "
Pasangan couple yang paling dikenali ialah " Marzuqi -Syafiqah khalili"

Dah tujelah anugerah yang sememangnya aku ingat .

Kepada murid 1kaa

Selamat Bercuti .. Jumpa Tahun depan
Kepada dia pun selamat bercuti .. jumpa next year..

No comments: