Tuesday, November 17, 2009

Hari Ni Aku Cuti Sekolah Yang Panjang

Hari ni dah hari kedua aku cuti . Bosan juga duduk rumah . Takde sape nak temankan aku . Adik aku pun sekolah ..
Next week aku ada periksa SDEA . ALAMAK!!! dahlah aku tak datang sekolah agama dua minggu dua hari . Wah !! baiknya aku , ponteng sekolah mcm tu sekali . Memang aku baik pun ..
Hari ni aku kenalah datang sekolah agama . Argh!!! malasnya..!!!
Yang pasti takde sape yang berani berhentikan aku . Kalau berani nak berhentikan aku cubalah ..Hehehehehe
Kalau dia berani nak berhentikan aku , orang tu yang akan diberhentikan .
Just see .. Hahahahhaa

Jahatnya aku ni ..
Hari Isnin Hari tu , Aku suruh Hanisah baca blog aku . Masa dia baca tu , boleh lagi call aku .
Dia cakap aku tak letak gelrang budak paling cantik kat kelas ..
Bila aku ingat balik , A;ah lah aku lupa.

Ni aku nak tambah
Budak paling cantik atau paling cun sekali dalam 1kaa ialah Hanisah Lokman..
OK dah , harapanya awk puas hati dgn gelaran ni anis .. Hehehe

kEPADA budak darjah 6 sekolah agama ..
Aku nak ucapkan , Good luck . Buat yang terbaik tau .
Aku doakan kita semua lulus . Amin..
Wahideen sememangnya pasti akan lulus
Zawani pun sama pasti akan lulus
Aku pun sama pasti akan lulus

Kepada budak yang akan menduduki periksa SDKA pun Good luck juga . Korang semua ni pandai , buat yang terbaik tau .
Lepas darjah khas ni jangan lupa korang kena aktif dalam kokurikulum.
Aku Doakan korang dapat A , bukan keputusan SAA tau .

No comments: