Saturday, November 14, 2009

Semalam aku ....

Semalam aku tengok cerita Momo love . Cerita apa tu ?
Tu cerita Taiwan . Tersangatlah best .
Yang best pasal ada Shi Lang . Dia watak yang paling Hensem ,Pandai , pandai dalam judo dalam pelajaran pun pandai .
OH No !! aku angaukan dia .Hahahaha
Semalam Shi lang dengan Taohua keluar sama- sama sebab dia nak lepaskan tekanan . Shi lang bawaklah dia pergi naik helikopter . Bestnya . Pastu diorg pergi makan . Masa tu Taohua cakap yang Shi lang ni left handed person . Maksudnya dia tu pengguna tangan kiri .
Semestinya orang yang tengok cerita tu rasa teramatlah bangga , sape lagi kalau bukan aku .. Hihihihihi
Tau tak apa sebabnya , sebabnya aku pun pengguna tangan kiri . Nak buat mcm mane , aku je yang ganjil sikit . Aku dah cuba nak tulis tangan kanan tapi tetap tak boleh . Jadi aku pun terus guna tangan kiri .

Eh Shi lang tu hensem jugak kan . Suka pulak aku kat dia . Hahahaha
Ina , ina kau dah terkena angau apa ni ? penyakit angaukan Shi lang .
Kenapa aku suka Shi lang ?

Maybe sebab senyuman dia yang memikat ..
Maybe sebab badan dia yang sasa tu
Maybe sebab dia pandai dalam segala macam
Maybe sebab muka dia tu macam orang inggeris sikit
Maybe sebab dia pandai dalam judo
Tulah jelah agaknya..

Semalam aku pergi Angsana . Pasal mak aku nak pergi shopping . Aku pun ikutlah . Lepas dah habis shopping tu aku and the family pun terus balik . Masa tu baliklah tulah , aku terjumpa Aiman Hazwan and Aiman Hazman . Saat itulah aku rasakan "Aduh !!! malang sungguh nasibku napelah jumpa budak kembar KRK yang nakal gila ni "
Kenapalah tak jumpa budak yang aku suka . EEEEEE....
Pastu aku pun baliklah macam biasa .

Then sampai je rumah aku terus solat Isyak . Baru tengok Tv ..
Malam tu pun aku tengok cerita Momo Love . (Hahahahaha)
Apalah ina ni , asyik tengok cerita ulang je . Alah .. ulang ulang pun tapi cerita best sangat . Lagi -lagi bila nampak Shi lang yang pemalu sangat . Tapi dia tu takdelah pemalu sangat.
Dalam cerita ni .. Nah lagi sekali aku ulang . Takpelah korang mesti nak taukan ape yang jadi .

Kesian dgn Taohua , dia asyik kena control je dgn abang dia . Taohua ni ada lima orang abang .
1 ) Abang Qi
2) Abang Cheng
3) Abang Zhuan
4)Abang He
5)Abang yuyi (Paling muda )

Taohua ni je yang perempuan yang lain semua lelaki . Patutlah semua abang dia asyik nak control dia . Patut ke? Ish ish memang tak patut .
Yuyi je yang tak pernah nak control dia nak buat macam -macam .
Kiranya ni Yuyi lah yang paling rapat dgn dia .

Agaknya best tak ada abang macam tu . Pada pendapat akulah best sangat ada abang macam tu .
Yelah aku kan takde abang . sorang pun takde . Jadi kalau aku dapat abang angkat pun dah cukup baik .
Sape nak jadi abang angkat aku ? Angkat Kaki ..
Hahahahahhaha

No comments: