Tuesday, November 10, 2009

Senang , Easy- Susah , Hard

Susah , senang biasalah tu . Tu memang adat dalam periksa lagilah kalau namanya periksa akhir tahun .
Tadi aku periksa English and Maththematics. Agak susah .. pening kepala aku .
Apalah yang agaknya kawan-kawan aku jawab. (hahaha)
Mesti diaorg banyak hentam . aku langsung tak hentam tapi tembak … apa bezanya sebenarnya takde beza sama je tu .

Aku senang je kalau tak dapat jawapan , aku Tanya zawani , bila dia dah bagi jawapan aku pun copy and cat .(hhahaha)
So evil ., alah sekali sekala. Bukanya selalu pun . Aku berbual bila aku dah habis jawab. Selagi aku tak habis jawab aku takkan berbual dgn sawanbabi(zawani ) hehehe

Hari ni dah 2 orang tau rahsia aku , sebenarnya rahsia tu taklah besar sgt . tapi sebab aku hormat dia aku cakap orang yang dah tau tu supaya keep this secret carefully . Jangan bagi sape-sape tau .
You afiqah why did you tell this to zawani . I want zawani tertanya-tanya sapelah agaknya. Baru happening sikit..hahahaha.
Banyaklah aku punya happening ..

Tapi aku pelik nape aku admire him so much . Tapi aku takkan buat apa-apa. Aku akan duduk diam je. Aku akan jadikan dia sumber inspirasi dalam diri aku ..
Kalau aku dah habis solat tu aku akan berdoa untuk budak 1KAA supaya diaorg dapat keputusan yang cemerlang . Aku sebut nama sorang-sorang , tapi takdelah sampai 30 orang , dalam 15 orang gitu . Aku pun doakan kembar aku , admire aku , najmi,akram dan lain –lain .

Tadi sempat lagi aku berposing kat depan kereta ayah pyqa . Dahlah dalam dia ada abang-abang dia yang tak bape nak hensem . Orang aku suka lagi hensem . hehehe ..
Jangan marah tau luqman ..jangan marah ye solihin . Alah korang pun hensem . hahaha.. macam nak muntah pulak :D

No comments: