Wednesday, November 11, 2009

Second last Day for Final Exam !!

Hari ni merupakan hari yang ke-4 aku periksa subjek teras . Hari ni periksa "Mathematics and Pendidikan Islam "
Aku tak tau nak cakap apa .. Tapi semua soalan aku boleh jawab . Leganya hatiku ..

Esok aku ada periksa "Geografi and Bahasa Arab "
ARGH!!!!!..
tolong aku , bantu aku . Aku tak pandai bahasa arab . Sapelah yang boleh aku mintak tolong untuk copy and cat .. Hahahaha
Ustaz cakap jangan meniru nanti dia tak halalkan ilmu yang dia bagi selama ni ..
Alahai ustaz halalkan jelah . Kitaorg meniru sebab terpaksa , kalau tak terdesak kitaorg takkan meniru . Macam kitaorg buat mathematictadi kitaorg tak meniru pun , sebabnya kitaorg tau buat math , kitaorg faham bahasa math tu mcm mane , kitaorg tau macam mane nak bermain dgn nombor .
Ni bahasa arab , sedikit pelik ada , entah apa maksudnya ,
kalau maksud mata tu taulah jugak (hahahaha)
Kawan - kawan aku doakan korang semua lulus dalam bahasa arab , mudah-mudahan jgn ada yang gagal , lagi satu jgn meniru tau .

Tadi masa balik macam biasalah aku akan ke kantin untuk mecari dan melihat sumber inspirasi aku ..
Dia nampak sihat je. Tadi aku lalu kat belakang dia, Pastu aku pun tengok je belakang dia ,
Ada beberapa perkataan yang aku tak boleh nak ucapkan masa tengok dia. Lidahku kelu semacam .
Nape jadi macam ni ?
Aku belum sewel lagilah. ..
Mase jalan tu sambil aku tengok dia, dia pun pandang belakang ..Mata dia betul-betul bertentang dgn mata aku .
Pada saat tu aku terkesima , Jantung aku berdegup laju sgt.
Aduhai janganlah cakap aku dah terkena penyakit angau lalat . Masalahnya ni bukan angau lalat . Tapi angau yang sgt angau .(hahaha)
Dia pun satu kenapalah sibuk nak pandang belakang , aku tak jerit kat dia pun suruh pusing belakang , Tapi dalam hati aku sebaliknya . Memang aku ada suruh dia pusing tapi aku cakap dalam hati je , bukan betul-betul pun .
Good luck sumber inspirasi ku ..

No comments: