Thursday, November 5, 2009

Today is the headache Day

Hari ni aku ada periksa pendidikan jasmani dan pendidikan seni paper 1 sebanyak 50 soalan.. this is very tragic.. dalam satu hari aku and the friend dah jawab 100 soalan.. yelah pasal masa PJK 50 soalan and masa PSV 50 soalan.. bila ditotalkan jadi 100..baik punya.. pjk tak susah, tak senang.. psv..ada susah , ada senang, and ada yang betul -betul tragic.. (hahaha)..

--------------------------------------------------------------------------
Sekarang aku rasa mencabar sikit pasal .. next week aku and the friends akan periksa subjek yang teras.. baru mencabar babe.. untuk minggu ni aku periksa subjek yang tak teras.. boring.. tapi prcayalah periksa subjek tak teras ni memang best.. kalau tak lulus pun sape amik peduli..semuanya tolak ketepi..tolak ke mana-mana entah..
Nanti aku akan periksa subjek teras.. jadi berusahalah..
---------------**************************************
Ni aku nak cerita pasal semalam .. semalam hujan punyalah lebat , habis satu badan basah lencun..balik rumah aku duduk sorang2 kat rumah.. pasal mak aku dah pergi meeting kat sekolah lain.. aku ni alang-alang dah lapar giler.. maklumlah makanan kat sekolah bukannya sedap sgt..sedap lagi makanan kat pizzahut ke mcdonald ke KFC ke..lagi sedap..bila aku balik rumah sememangnya takde makanan..jadi aku call ayah aku suruh dia beli makanan..
------------------------------------------------------------------
Semalam ada periksa seni..jadi aku and the 1kaa ni kenalah melukis ..dgn diri yang takde bakat ni ada hati nak suruh kitaorg melukis banyak cantik muka lukisan tu.. dahlah tak bayar gaji nak suruh kita lukis macam-macam.. tak layak betul..pastu dahlah aku ni ada bakat tangan jenis cap kayu je..bukan cap berus lukisan.. tangan cap kayu maksudnya aku ni takde bakat melukis..bila otak aku jadi sewel sikit baru aku boleh melukis..macam semalam otak aku jadi sewel sikit pasal aku pening kepala dgn meja aku yang bersepah-sepah pelbagai hiasan..macam-macam jenis colour..nak dikatakan semua colour aku bawak pergi sekolah semalam takde satu pun yang tertinggal..(hahaha) aku apelagi tumpanglah menyibuk kat meja zawani sebab nak buat sampah kat tempat dia..tak adillah kalau tempat dia je yang bersih..bukannya bersih sgt pun..perasan lebih..
#################################
Lepas dah siap semua benda..kecuali nama..aku dah upah orang untuk tuliskan..tapi aku tak bayar pun just mintak tolong je..
Aku , pyqa and zawani pergi mencari jalan ke tandas untuk membasuh segala kotoran yang melekat kat tangan..habis tangan aku melekat dgn gam UHU yang tak bape nak wangi baunya..melekat dgn glitter yang zawani bawak..EEEEE.. macam manelah aku boleh tergerak hati nak main dgn gliter si zawani..takku sangka aku sanggup mencemar duli menyentuh gam UHU yang melekat akt mane-mane tu..padahal sebelum ni aku dah taubat taknak sentuh gam tu lagi.. sejak kulit tangan aku rosak sebab gam tu..
--------------------***********------------------------------**********
Tadi baru wahideen terkena glitter yang zawani bawak.. habis melekat kat baju dia.. pastu terkena kat muka dia..ish , ish ,ish kesian sungguh aku melihat teman ku itu.. yang si zawani pun satu ..ada ke patut simbah air kat muka wahideen.memanglah masuk glitter matanya wahidden tu.. aduhai bengap betul budak seekor ni ..
-------------------------------***************--------------
Patutlah ada budak form 5 panggil dia "sawanbabi" memang sesuai sangat dgn zawani..yelah..bilasi zawani ni dah sawan dia akan jadi tak betul..dia takkan berfikir sebelum sesuatu keputusan..bukankah itu bengong..hehehe
zawani jangan marah tau.. kalau kau marah peduli apa aku (hahaha)sadisnya aku..

No comments: