Friday, November 13, 2009

At Last The Final Exam Has Finish

Semalam merupakan hari last aku menduduki final exam . Lepas subjek Geografi dalam hati aku cakap"akhirnya dah merdeka kepala otakku".
Hahahaha
Maklumlah budak macam kami ni bukan jenis yang rajin sgt , sekadar rajin plus malas gitu . kadang-kadang tu malas sgt , kadang-kadang tu rajin sgt . Pelik , pelik

Semalam ada periksa Bahasa Arab . Sah ustaz memang sayang 1kaa , sebab apa?
Sebab ustaz bagi soalan yang tersangatlah senang . Tapi aku rasa aku takkan dapat "A"
Ya betul aku memang tak pandai arab , tapi semua soalan yang aku buat semalam semuanya dah keluar dalam Ujian Formatif 1 and Ujian Pertengahan tahun . Jadi dengan serta mertanya aku dah hafal semua jawapannya , walaupun adalah sikit yang ustaz ubah soalan dia , Kalau tak dapat jawab , Aku tulis je apa yang terlintas di kepala otakku ini .

Seperti yang diketahui dalam kelas ni ada beberapa orang yang boleh dapat"A" dalam bahasa arab .
1) Khadijah ustazah 1kaa
2)Wahideen Mr.panda (Kung fu panda)
3)Hanisah (Anak pak cik Lokman sememangnya pandai , lagi pandai dari abang dia)

Dan yang selebihnya tu aku Doakan supaya lulus .
Ni nak cerita Geografi pulak , Soalan boleh tahan , mula-mula tu senang je , sekali lepas masuk muka surat ke-3 je terus keluar semua rajah peta yang apa-apa . Aku pun tak tau mana satu Banjaran bintang , Gunung Korbu entah yang mana , Pastu dia tanya mana letaknya gurun thar .Manalah aku tau , Banyak cantik muka soalan tu , berani dia tanya aku macam-macam .
Tapi apakan daya kerja aku kat situ cuma menjawab . Macam biasa sempat lagi aku copy and cat dgn zawani . Alah sekali setahun , bukan sepuluh kali setahun . Bukan ke sadis tu kalau asyik nak meniru .

Semalam aku balik lambat , Aku tunggu kat kantin kejap sambil tu dgr lagu one time , one less lonely girl and favorite girl semua lagu ni dinyanyikan oleh Justin bieber . Budak ni hensem sgt . Kalau tengok video dia pun muka boleh tahan , Macam muka sumber inspirasi aku jugaklah .
Semalam masa aku duduk tu , aku tak nampak dia . Bila aku jalan ke depan sikit . Nah!! baru nampak muka dia yang....
Dia tengah berbual dgn kawan dia rupanya .
Good luck ye awk.

No comments: