Friday, October 30, 2009

Apa nak jadi .. ?

Apalah nak jadi .. budak-budak ni kan ..
Semalam marzuqi cerita kat aku pasal si najmi dan si irfan musa ni ..
Marzuqi cerita ..
Mula-mula irfan nampak mak aku .. dia cakap kat najmi .. tu mak mertua dia.. irfan tunjuk kat mak aku ..
Maksudnya mak aku akan jadi mak mertua najmi abdul fattah ..
This is bad .. real bad..
Bila pulak aku suka najmi ni .. kurang asam punya IRFAN ..
kau ingat aku tak boleh tumbuk muka kau ke?
aku boleh buatlah .. rumah kau kat sebelah rumah aku jek..
tak sampai 10 minit pun nak pergi rumah kau .. dalam 5 kali langkah dah sampai .. (haha)

*****************************************
Hehe.. aku gurau je.. mane mungkin aku nak belasah budak yang mental macam tu .. tak layak sungguh ..
-------------------------------------------------------------
Lagipun aku cuma nak cakap yang najmi bukan hensem sangat.. lagipun zawani cakap dia dah ada couple .. couple dia kat MRSM .. semestinya dia ni seorang yang setia atau playboy.. tapi aku boleh agak yang dia ni takde masa nak bercinta ..
aku pun tak suka dia.. dulu adalah juga aku suka dia tapi now ku tak suka dah .. aku just suka dia sebagai kawan .. sebagai best friend.. bukan ke berkawan tu lagi seronok lagi bercouple.. ni bukan aku yang cakap tau .. tapi An experts yang cakap .. hakikatnya memang betul pun ..
si najmi tu pun bukan suka aku ..
Dulu ada jugak mak najmi tu ajak aku pergi tuisyen matematik dgn aku .. tapi mak aku tak setuju ,, sebab dia nak aku belajar sendiri .. napelah mak aku tak bagi kalau mak kau bagi kan best.. boleh aku belasah dia..
takde ape-ape perasaan tau just kawan baik.. lagipun dia bukan baik sangat.. dia pun main bola..
##################################
Kalau dia buat nakal lagi .. aku tempeleng kepala dia.. (haha)
sadisnya aku ni .. .. macam mane lah kalau dia terbaca blog aku ni .. mesti dia dah masuk hospital pakar puteri ke hospital permai ke.. hahaha .. memang layak untuk dia..

No comments: