Monday, October 26, 2009

Geramnya aku hari ni ..

Hari ni hari isnin.. memang semua org tau hari ni hari isnin.. mula2 aku masuk kelas.. semua kawan2 aku busy dgn kerja arab.. xde nak fikir lainnya.. kerja arab je.. sebab diaorg takut kena rotan dgn cikgu .. hehe ^_^

------------------------------------------------------------------
Hari ni aku balik lambat giler.. Pasal mak aku ada meeting.. meeting start pukul 1.30 tapi habis pukul 4 ptg.. sial giiler..
aku memng tak puas hati dgn org yg membebel tak tentu pasal dalam meeting tu.. nak je aku simbah acid kat mulut dia.. padan muka !! jadi bisu lah dia.. dahlah membebel sampai pukuk 4 ingat bagus sgtlah tu .. aku campak mayat kau kat laut nanti baru tau .. aku tengah marah ni .. EEE!!!..

-------------------------------------------------------------------
Esok ialah periksa akhir tahun untuk form 4.. aku and form 2 periksa next week.. eee takutnya.. xpe aku kan pandai.. HAHA!!.. belagaknya..
Aku nak ucapkan GOOD LUCK kepada semua pelajar form 4..
dan semoga berjaya.. Termasuklah LUQMAN HAKIM KAMARUDIN AND KHAIRUL SOLIHIN .. yg bersekolah di sekolah sultan ismail.. GOOD LUCK AND SEMOGA BERJAYA.. kepada semua ahli ONE CHAPeTR JUGAK..
------------------------------------------------------------------
Tadi masa nak balik aku tunggu kejap kat kantin .. tengah tunggu kat tepi tu .. tiba2 kat sebelah aku ada sorang budak laki lalu .. rupanya buah hati aku .. terkejut aku dibuatnya.. aku rase mesti dia ingat aku tengah cari dia kat kantin .. padahal dia on the way turun then terserempak dgn aku .. entah-entah dia ketawa tengok aku terpinga-pinga.. dia pakai topeng mane aku nak tau dia ketawa ke tak ketawa.. Haha.. SADISNYA BUDAK TOPENG NI..

No comments: