Saturday, October 24, 2009

Yesterday aku and zawani study kat rumah pyqa chu

Semalam aku pergi rumah pyqa kat desa rahmat.. rumah dia x susah sgt nak cari..
Aku pergi sana dgn zawani .. kitaorg ingat nak study and siapkan kerja arab .. tapi disebabkan xde tutor.. nak wat mcm mane..kitraorg pun belajarlah science..memang ckp cikgu .. kitaorg memang da lemau sebab lama sgt x belajar..
Semalam aku duduk rumah dia sampai pukul 4.. mcm2 yg kitaorg buat kat sana.. mula2 sampai aku belajar dulu.. pastu maid pyqa masak untuk lunch dia ajak kitaorg makan .. then ... kitaorg main piano kat rumah pyqa.. mcm-mcm lagu yg kitaorg main .. bestnya..
pas main piano kitaorg tgk tv..
then tgk cerita harry potter and los and faun
sampai kul 3 gitu ada ais krim lalu .. kitaorg pun beli and makan sama-sama..

Abang pyqa semua diam je.. jgn harap nak tegur aku and zawani.. geram betul dgn .. luqman and khairul solihin..
xnak tegur kitaorg langsung..
Siap kau luqman.. kau memang tak kenal aku tapi aku kenal kau.. kau budak yg pendiam tapi suka buli pyqa.. dan suke rampas laptop dari dia.. kau ada band nama dia ONE CHAPTER
kawan kau yg nama azfar tu ada add Adik kau .. Adik si pyqa tu da cerita mcm-mcm pasal kawan2 kau.. kau ingat aku tak tau ke..
Kalau aku tau semua secret pyqa mesti kau dah bodek aku kan.. haha
sadis nya aku ni..

No comments: