Tuesday, October 27, 2009

Today is a tired day merangkap pening kepala Day

Hari boleh tahan bad day untuk aku .. Tadi satu kelas kena marah sebab x hantar folio sejarah .. siap kena ugut dgn cikgu .. tolak 5 markah pulak tu .. aduhai malang sungguh hidup ini..

--------------------------------------------------------------
Tadi pyqa ada cerita kat aku pasal Azfar ONE CHAPTER .. dia cerita bila entah .. hari tu kot.. merupakan first time dia ckp dgn azfar.. pyqa ckp berdebar je rasanya masa ckp dgn azfar ( haha) .. nampaknya kawan aku ni da fall in love.. hehe..
Pas bape minute gitu handphone azfar berbunyi .. pyqa ingat handhone dia yg bunyi pasal handphone azfar ni pasang ringtone Run This Town .. handphone pyqa pun sama..
dahlah handphone diorg sama .. ringtone pun sama.. memang ada jodoh betullah .. ^_^..
Kalau Luqman Hakim tau mcm mane lah agaknya.. haha..
Tapi luqman untung .. yelah dapat bakal adik ipar yg baik .. Pyqa ada cerita kat aku .. kalau ada orang nak kahwin dgn adik kau mesti baik kalau jahat kau bunuh org tu .. kan kan ?
Baik jugak kau ni luqman ..
*************************************************
Pyqa ada cakap hari ni merupakan first time dia salam Luqman Hakim iaitu abang dia.. Memang patut dia salam abang dia and ucap good luck .. because itu abang dia.. dia kena mengenali abang dia.. kalau bukan dia sape lagi ..
And aku pasti Luqman pun sayang adiknya Pyqa..
Good luck luqman..
###################################
^_^.. hehe..
Bestnya ada abang macm pyqa..

No comments: