Wednesday, October 7, 2009

best

Hari ni aku dgn kawan ku beraya sama2.. mula2 aku g rumah kawan aku yg kat mahsuri 4.. aku lepak kat rumah die dulu ..
then pukul 11 pagi gitu kitorg dgn lg sorang kawan beraye.. rumah first yg aku ialah rumah marzuqi .. kawan yg duduk kat belakang aku dlm kelas.. memang jarang menganjing aku.. mula2 tu die ckp x bleh dtg rumah.. itu mase zawani call.. mase on the way aku try call die lg.. die ckp bleh dtg.. kitorg pun dtglah bertandang kat rumah die.. minum air makan kuih raye.. itu pun da masuk 30 minit.. tapi aku x kisah sgt pasal mase tu panas .. maklumlah matahari pagi.. then sambung balik perjalanan.. kitaorg g rumah nabilah pulak.. pas g rumah nabilah kat barli .. pergi rumah aqilah pulak.. and don"t forget ths marzuqi pun ikut sekali pasal die nak tunjukkan jln untuk pergi ke rumah muhammad.. untung lah die dpt duit raye.. pasal aku and the frienz x rancang pun nak bawak budak ni.. tapi xpelah.. die pun nak beraye.. pas pergi rumah aqilah pergi rumah muhammad pulak .. mak asyik x puas hati je dgn muhammad.. pasal anak die x ckp pun yg kawan die nak dtg.. die buat bodoh je,.. mane x geram.. pas tu kite g rumah .. pergi rumah fauzan pulak.. mula da sampai ingat tu rumah die.. rupanya salah .. pasal marzuqi ckp ni bukan rumah die.. kitaorg gaduh2 kat situ , bising2 kat situ .. tiba2 aqilah terpijak gula getah.. aduhai.. kesiannya.. jln pakai kaki ayam jelah.. then bila da sampai rumah fauzan.. die da pun playsing dkt rumah die.. (haha) bila da sampai rumah die rase lega skit.. sebab dpt kipas yg sejuk.. aku pun tgk bola .. chelsea lwn liverpool.. tgk dgn marzuqi.. then kitaorg pun sambung raye kat.. rumah amirah nadhirah.don"t forget fauzan pun ikut sekali cuz pas beraye dia nak g main bola dgn marzuqi.. . da sampai rumah amirah.. penat giler.. da lah cuaca panas.. boleh cair aku dibuatnya.. rumah die besar.. bilik pun besar..
last aku balik semula rumah zawani ..
hai ... macam tu lah kisah aku beraye dgn kwn2.. zawani dgn marzuqi ni asyik gaduh je.. suseh2.. (haha) sadis>_<..

No comments: