Wednesday, October 21, 2009

Ina kembali ...

Hai kawan-kwn.. hari ina kembali semula... aku da lama x tulis blog pasal ..aku boleh tahan busy last week ..banyak kerja nak kena wat..seksanya(haha) ..Hari ni aku rasa penat sgt.. yelah minggu depan entah bila lah nak periksa.. minggu ni dgn minggu depan memang hari seksaan yg sgt menyakitkan(x lah sakit sgt) tapi memang hari yg murid2 form 1 , 2 ,4 akan diseksa habis- habisan oleh ckg diorg.. include my teacher suharti..(hehe)
aku sadis sikit hari ni.. kat sekolah tadi aku dapat tgk orang yg aku suka.. cuma kawan aku je yg tau sape tu .. ni memang secret..hehe ^_^ bahaya kalau org lain tau ..
Tapi kadang2 aku pelik dgn otak aku ni .. bila aku nak bayang mula dia..muka org lain pulak yg keluar.. really not fair
sape org tu biarlah secret..
Berapa hari yg lalu aku ada beli banyak buku cerita baru.. and comic baru.. semua buku tu aku belum baca pun..pasal nak periksa hilang mood aku nak baca..jadi buku tu aku letak kat rak buku and susun elok-elok.. nanti bila habis periksa aku bacalah buku tu dgn kawan2..
dalam bape hari ni aku sibuk mengentan fauzan rakan sekelas aku sejak darjah 4 tak aku sangka dia hidup lagi(haha) aku memang tak betul sekarang..
aku ngentan dia pasal dia suka dgn kawan aku .. aku dah tanya dia macam2 dia punyalah berkeras xnak mengaku(fauzan memang giler)
Aku pun ape lagi berpakat dgn maqzuqi and muhamad jugak geng2 dia untuk mengentan fauzan .. firstly marzuqi tanya fauzan awek dia sape?
then fauzan jawab... hehe
Opps.. aku tak boleh cerita lebih2 pasal ni .. this is my secret..
kepada marzuqi.. tolonglah jangan bagitau sape2.. aku percayakan kau.. please...kau kan kawan aku ..

No comments: