Friday, February 25, 2011

Annyong haseyo ~!!!

Dah bape hari aku asyik busy je , bukan aku je semua pelajar pun busy sebab asyik balik lambat , kerja berlambak , tekanan dan sebagainya .
Aku sebagai seorg manusia yg ada hati , perut , abdomen , intestine , vena cava , aorta , pulmonary vein , pulmonary artery dan sebagainya yg dicipta oleh Allah untuk mahkluknya cukup sabar menghadapi celoteh guru-guru yg tak puas hati dgn aku dan kawan-kawan aku .
ada sesetengah guru mengongkong kami kerana kami budak (KAA) .

Setelah disound oleh wahab yg aku tak bape nak dengar dia punya sound tu , terasa ada hati ini dirobek dgn sedikit pisau lipat .
Adakah selama ni kitaorg selalu meninggi diri ?
mungkin batch tahun lepas ada segelintir , tapi dia tak ada hak nak ckp benda tu kerana bila dia salahkan seorg semua org terkena tempias air liur dia tu .
Habis lah bacteria wahab dah merebak .... bahaya wey !! lari , lari ... for your life~!!
Hahaha

KKQ dimulakan dgn tidur seakan guard mengawal istana . itupun aku dah kawal kaki aku untuk tidak naik ke atas meja . Ustaz skodeng aku dari tingkap wey. siot!


Next week dah start ujian . kenapalah satu hari tu mesti ada sekali 4 subjek ...
bagai mahu jadi Zomba! aku kat masa tgk jadual ujian tu .
Anyway , cerita mak limah tu biasa je boleh tak ? takyahlah nak teruja sgt .

Better than that , ada happy news untuk aku ,
mulai 5 march , hari sabtu , pukul 6.30 ptg ada cerita ...::
Naughty Kiss !!!! ... hahaha
Auuww... i teruja bebenor lah ni . Tersengih sampai lupa masa tu tgh tumbuk adik aku .
Hahaha..

PJK , tau tak kita semua kan kena buat curl up kot .. apa entah nama dia . Cikgu ni cakap laju so aku dgr perkataan Up je .. bolehlah kita nyanyi lagu up yg versi baru tu kan??
so, kena pairing kalau nak buat benda alah ni .
Aku pair dgn pyqa , aku start meniarap dulu , ouxch!! sakit badan den lah ..
mula-mula buat kaki 90 darjah . tugas aku yg meniarap ni kena berusaha untuk turunkan kaki .
pyqa pulak kena berusaha tahan kaki aku dari turun .
So , lets try .... akhirnya ....
kaki aku turun tapi tak jejak bumi pun , pasal aunty dah tahan aku dgn kudrat dia tu .
Hohoho...


yg kedua kena buat kaki 45darjah . kali ni kena naikkan kaki . aunty kena tahan kaki aku dari naik jadi 90' . Cikgu suruh kitaorg semua diam masa buat aktiviti ni .
Lepas habis buat tu , cikgu tunjuklah kat muka aku sambil berkata:
"mcm nilah muka merah yg akan kita dpt"


Merah ? terkejut jugak aku rasa , bila masa pulak muka aku senang jadi merah ni .
muka aku ni paling-paling pun kalau nak merah masa aku tgh bad mood giler , mata pun tajam je , mulut terherot-berot , pandang org jeling-jeling , nada yg keluar dari mulut aku mcm tak senang dgn semua org , lidah jadi makin tajam dan otak aku takkan sedar keadaan sekeliling ,dia akan fokus untuk yg kat depan mata je .
muhammad tu species aku ?? kiranya keturunan aku bukan keturunan nendalah eh ??


Conclusion : jgn sesekali tegur aku bila dah jadi mcm tu . Kalau tak mulut aku akan start maki-maki korang tanpa sebarang sebab . layan pun acuh tak acuh je ...
jadi , tolonglah .... aku mohon ni . Aku taknak ada org sakit hati pulak .

Pasal tadi , mianhae , i'm sorrylah sebab jadi begitu bad mood . Pagi-pagi dtg sekolah kena leteh dgn pengetua . memang bukan aku sorang , semua org pun .
lepas tu aku terus dpt aura tak baik , rasa mcm nak belasah org , rasa mcm nak marah org ...
semua benda ni aku akan rasa bila aku tak tahan dgn manusia .
Sorry eh , ... jikalau tadi kata aku terkasar ,
masa kkq pun , sorrylah .... masa tu mata aku tgh sakit , berair, bengkak je rasa .
tgh ssakit tu memanglah best giler kalau dpt belasah org atau dpt tidur atau ada sedikit hiburan .
tapi disebabkan aku tak boleh belasah sesapa , aku boleh jadi giler ...
kat rumah lepas balik kkq aku terus baca komik baru , then ketawa mcm org giler ...


Sorry~~

okeylah byebye ...
cuma nak mohon maaf je , takut kalau ada hati benci kat aku pulak ,.
Tapi kalau nak benci pun takpe, apa aku kisah ... !
hahhahaha!!

nak pergi tempat lain lah ....

No comments: