Tuesday, February 22, 2011


Howdy semua~

amcm best tak gambar ni ??
aku memang dah plan baik punyer!! nak jealouskan ketua kelas kita tu .
Biar muka dia terharu sikit , hahaha...
aku ni budak baik sebab tu nak bergambar dgn cikgu .
Dan budak 2 org yg kat dalam pic ni kena bangga wey !!
patutnya cikgu ayuni sorang je , tapi dia yg beramai-ramai .
haa... tgklah sepuas hatimu zulfadhli anuar , esyah nenda .
penat aku nak dgr diaorg meleteh , bila nak letak image ni .

Math:

Sebelum start belajar math ni kan , cikgu thiyaga dtglah dgn our suzeli and azam zam zam yg poyo bak kata hafa . Rupanya ada spotcheck yg tak bape nak spot mcm Valentino Rosie lumba motor GP tu . Hahah
Pengawas kelas aku and azam pun start mencabul kehormatan beg kitaorg sekelas .
Aku dah seram sebab lupa nak simpan Pad dalam bekas .
Tapi takpelah kot , mcmlah si wahideen tu tak biasa tgk Pad . Hahaha

Ada lah pengawas ni , spae erk ? entahlah
dia check beg miqi , pencil box miqi ... sekali tau tak apa dia jumpa ??
dia jumpa pisau besar baik punya!!! Hahha
aku rasa mesti miqi tak sabar nak bunuh musuh dia atau bunuh dia ... Hahha
aku ckp dgn miqi ,asal tak bawak sekali parang , pistol , arm bazuka , raifeal ..
barulah boleh jadi pembekal senjata yg berpengaruh dan menakutkan at sekolah ni .

Barang aku takde yg kena rampas kot , sebab wahideen malas nak selongkar pencil box aku .
Maklumlah pencil box aku tu penuh , sendat , ketat ... kalau bersepah sikit memang aku mengamuk . Padahal dalam tu banyak benda yg paling best untuk dijual . bak kata sir thiyaga :
" 3= RM10"
Mcm tulah dia jual barang yg dirampas tadi . malang sekali no one pun tak hingin beli . Hoho
kebanyakkan minyak wangi yg dirampas . kesian . membazirun je korang ni ..


P&P dah habis . cikgu rostena kata dia ada buat kelas .
aku ingatkan tak ramai org dtg , rupanya satu kelas rajin giler dtg kelas tu . bertempat kat bilik APD . tetiba kan , teringat pada mimpi semalam .
So, kitaorg pun ulangkaji tajuk-tajuk yg tak best dan separuh best ,
aku rasa happy sebab meja kat bilik tu dah tukar jadi meja biasa . Takkanlah nak suruh aku yg kidal ni duduk kat meja org tgn kanan ...
Heee... tak hingin den!! moyang ni lebih rela duduk atas bumbung daripada meja tu tau .


2.30 ptg . Kelas hari ni tamat dan masa untuk balik rumah ...Jom ,jom , jom .
Aku tunggulah kat car stop tu , sorang je ...
esyah dah pergi jalan-jalan cari duit .
Anis ada temankan aku kat situ ...
Aku nampaklah si zul nak jalan ke sini , tapi org sebelah dia aku tak nampak pulak .
Panas sgt masa tu , mata aku dah bengkak ,berair , sakit ... tak tahan weyy!!!
Aku pun buatlah bodoh , selamber badak air kat situ .

Zul ni ckplah "eh ....... jom lah sini . wey ...... ,...... ,..... "
Banyak kali dia ulang nama tu masa dia dah dekat kat aku . Lagi sorang tu pulak , aku tgk jelah . Rasa mcm nak bagi FLYING kick versi aku je . Apahal sibuk kat sini haaa!!!! ?????
Zul ckp dgn aku ::

z; sab , tgklah ...... ni .

sambil mengetap gigi , aku pun berkata:
s; zul , kau ni kenapa haa... ?? tak sabar nak jumpa kat cementery ke??

Z; kau ni tak baik tau kesian ....... "

s; zul!! kau ni kan , siap kau aku tak nak upload gambar cikgu ayuni nanti . Tunggulah kau sampai tua bangka !!

si polan tu pun pergi , zul pulak :

z; relax sab , relax .. ok ,ok sorry . upload tau ,.

Masa dia jalan tu , aku dah tersengih-sengih . Hahaha
best jugak dpt buli org ni ,
masalahnya , dia yg cari masalah ...
aku ni dah lah tengh sakit kat bahagian mata ni , ada yg nak kena Penampar free mcm demostrasi Cikgu ainon kat taufik tu .
Nak ke ??

Byebye ...
jgn lupa hafal arab , buat geo ...
Maaflah kalau terasa ye awak ?
bukannya marah , cuma tgh sakit je ..
haha... yoseob kata dgn aku kan :
"cherish that person my dear "
Hahahaa,.... rasanya mcm tak payah sebab org tu Mutant , mana ada perasaan .
Hahah.. betul tak ?

No comments: