Tuesday, February 1, 2011

Drama-drama

Ahad hari tu aku tgk drama hana-kimi special episod...
hakhak .. tergelak habis aku tgk cerita tu
bising satu kereta ... dahlah tgk kat kereta .
adik aku yg tidur tu ....
"woi diamlah , org nak tidur pun susah .... cabut karang arial tv baru tau !"
biarlah dia... nak beribadat.



tgk image pun korang dah tau ...
ni scene yg serius yg lebih kurang episod 2,3 gitu .
comel kan scene ni ..
aku ingat lagi masa aku tgk scene ni aku senyum melebar ..
eomma aku dpt tangkap je dia kata:
"akak nak lelaki dingin ke ?"
Haha... siot je..
eomma ni memang tau , haha.. sayang eomma ~
eomma , lelaki dingin tu hati dia adalah hati yg paling baik ..
hehe.. tapi aku ckp dalam hati jelah ..
kalau ckp betul-betul memang gerenti mak aku campak aku sampai jepun
Hahah... bahaya siot!


Haaa.. ni hana kimi versi comic

Sano Izumi aku hensem kan ??

Well, aku tak pernah nampak comic ni

kalau aku nampak nanti aku belilah ..

Lepas tgk cerita hana-kimi ni aku rasa mcm taknak berhenti dari sekolah

rasa mcm nak duduk kat sekolah forever

sebab kat sekolah aku boleh jumpa kawan aku

dan kami boleh ketawa,sedih,bising,memekak sama-sama

semua buat sama-sama

yg tak sama adalah aku kuat tidur , tu je..

Aku tak nak hilang kegembiraan ini

Amcm ada aura happy tak kat dalam image ni ?

Sano Izumi pun senyum walaupun sikit ..hehe

well , aku agak suka mamat ni ..

Kesannya mestilah nak mcm ni :



Mestilah nak happy mcm ni kan ?

betul tak ?

Dgn itu bolehlah dgr lagu Happiness ..hehe

Rasa mcm kaburlah gambar ni ,

susah tak nak amik ...

aku beli dari Ohsaka Gakuen ..

hehe (sape percaya ni memanglah sengal)



Okey , korang faham ke bila tgk chart ni ?

aku mestilah faham, ...

sano ke arah bola sepak ,dia main bola untuk ashiya , dia ada kaitan sebab dia dah tau ashiya perempuan ..

line biru si pondan suka nanba dan ada kaitan dgn ashiya

Until here hana-kimi ..

Jom teruskan ...


Sungkyunkwan scandal

Mcm best je kan bila dgr tajuk drama ni ??

Cerita dia memanglah best , episod bape entah aku tgk ada part diaorg gadoh , ..

lelaki kat poster tu penyanyi untuk group TVXQ/DBSK/JYJ

yg sebelah tu perempuan okey , sapa kata lelaki memanglah aku korek kornea mata dia untuk ditukar dgn baru ... Haha.. nak tak ?



Bed fighting Scenes

Haha.. part yg buat aku tergelak kuat ..

diaorg berebut nak tidor dgn Kim Yunsik (perempuan)

Diaorg memang dah tahu kim yunsik tu perempuan . cuma yunsik je slow sikit lambat pick up .

Last-last tau tak apa jadi ... last-last kim yunsik tidur kat tgh-tgh tu ..

baru 2-2 puas hati ... Hakhakhak.. bedekak siot!!

mcm adengan Hana-kimi jugaklah ...

tapi kadang-kadang ada episod yg bosan , kalau hana-kimi takdelah ..

Cutekan ??

mcm gambar You're beautiful je...

cebisan daripada Epop ...

hohoh...

Okeylah until here... nanti kat post lain lagi ~

No comments: