Tuesday, February 1, 2011

Epop and Chocolate .~

Hehe...

Sebelum cuti ada budak pesan something kat aku ..
"sab belikan snickers,kinder joy and epop tau"

Okey fine , epop tu takdelah aku heran sgt nak beli ..
tapi snickers dgn kinder joy tu buat aku gelak HUWAHAHAHA...
mcm tu lah gelak aku yg berupa moyang sihir atau pari-pari jahat bak kata hafa.

Kenapa snickers dgn kinder joy nak kena pesan kat aku ni ??
peliklah budak ni ?
cuti ni tak balik kampung ke ?
hmm....aku amik jelah pesan dia tu ..
walaupun aku tak pasti bila boleh beli..
..... hehe.....

so, epop yg dia nak special edition ..
awak dah terlambat order ni , special edition untuk bulan january aje
bulan february dah biasa balik ...
contohnya..:


Haaa.. nilah cover dia , amcm nampak tak gikwang kau ?
biasalah ye .. yoseob aku sentiasa comel selalu ~
Bila korang beli epop ni korang akan dpt :







Yeah ~~ betul chingu sekalian kita akan dpt calendar 2011

calendar ni telah menghias rumah aku bersama calendar lee min ho dari seoul .

Haha... jeleaous kah awak ?

aku rasa

maybe korang suka yg cover ni :






Korang suka yg ni tak ? ... hehe.. aku pun suka tapi epop ni epop tahun lepas .

Kalau yg ada tu memanglah untung giler nak mampus .... hehe..jgn marah eh ..

atau yg ni :






Sape kenal org ni cepat cabut bulu hidung ~~!!!

hahaha... !!

eh , awak acmcm ada tergamam ?? benda alah ni saya nampak masa form1 dulu ..

tapi saya taklah beli , cuma tgk je .. sebab org dia manyaj hensem maa..

Hhaha... masa tgk syok tgk tu , ada amoi ni nak beli magazine ni ..

hakhak... yg aku dgr masa tu dia ckp pasal Bangbangtang..

diaorg ingat aku tak tau ke , poster bangbangtang tu aku dpt masa darjah 6 tau

so takde hal nak tau okey ...byebye~







Snickers ...
ini dia snickers kegemaran ramai ~
mcm ada banyak perisa ek ...
mana nak cari ni semua ni ?
entahlah , tak pernah aku jumpa benda alah tu semua

Hehe.. .sampai situ jelah

No comments: