Wednesday, February 2, 2011

Cebisan-cebisan epop ..
Adalah sorang manusia ni merana sebab aku buat post epop dan chocolate tu ..hekhek... nak tergelak kejap .
Dia pun tagged aku kat fb , .....
fikirlah sendiri , aku tak heran pun ... buat bodoh lagi ada
sebab cuma aku je tau isi epop bulan february ni . Heheh
dia pun comentlah something kat fb tu yg buat aku gelak 10 minit tanpa henti sambil pegang epop .. coment dia lebih kurang mcm ....
"but,, best ke e-pop februari punya??
ada ke gamba JGS?
ryeowook?
...kikwang?
tama ikuta?
dann WANGZI! *gerenti takdekan..huhhhu..
mmbazir duit jek"
Ni dia yg buat aku tergelak , sayang sekali dia kata membazir duit maknanya dia taknak lah kan magazine tu ? betul tak awak ? Hehe...
kalau awak taknak takpe saya nak , sebab saya nak gunting-gunting majalah tu
buat hiasan kat dinding ... hehee..
so, jom kita teruskan dgn perkembangan ...
Ni dia cover EPop bulan februay ..
hensemkan UKnow dgn Max ..
hoho~!

Whoa~ ryeowook kesayangan aku pun ada

ni super junior K.R.Y

Vocal diaorg memang the best .

Semalam Leeteuk ada jawab pertanyaan Strong Heart "kenapa siwon selalu kat tgh ?"

Leeteuk pun jawab

"ini kerana kalau siwon di tgh semua ahli super junior akan kelihatan kacak, manakala kalau letak shin dong di tgh mesti semua org akan pandang kami kumpulan fat "

Tergelak aku dgr di cakap ... tapi apa yg dia ckp tu memang betul pun , segalanya fakta.

Mcm image kat atas kyuhyun kat tgh semua nampak mcm gentleman je

kalau ryeowook kat tgh mesti semua nampak mcm Babyface je ..Hakhak .. setuju dgn Leeteuk .


Jang Geun Suk begitu evil ni .. hahaa
comelnya cast-cast marry me , marry .

Kang Moo Kyul and Wi Mi Ri in cartoon version ..
ada jugak rupanya pasal JGS ni ..
hemhemhem.....
awak ada rasa bengang tak erk ?
Haaaha...



Prihatin sungguh peminat melukis part ni ..

Hahhaa...
kamu jgn perasan-perasanTAN ye




We Got Married !~~
Hahah....
Chukaheyo ~!!





Honey-honey ..
I Love you
Saranghaeyo~



Moo Kyul nampak evil benor ni
Hahaha...




So sweet~










Ikuta Toma and Oguri Shun are best friend wok~

Hahaha...
You are my Best friend ~
Diaorg mula kenal masa berlakon dalam Hana Yori Dango
Masing-masing sebagai Ahli F4...
Oguri Shun =Hanazawa Rui (jepun)=Yoon Ji Hoo
Yg ikut toma tu korang fikirlah sendiri , hekhek..
tak bape famous ye.. so guwa tak bape nak ingat face dia
Byebye... Chukaheyo~!!!



Kikwang takde tapi beast,4Minute and G.na ada
Kalau sesapa rasa di Beauty , 4nia and Royal G.na
Jom beli epop edisi ni ... 5 muka surat khas untuk konsert beast .
Whoa~ gempak !! Jackpot~!!
Haha... mcm dalam You're beautiful punya president lah pulak ...


So, esok aku nak balik kampung, nak berlari berkejaran ..
berlatih berlari ... huhu
Fighting rumah kuning!!
Caiyok rumah merah~!!
Ganbatte rumah hijau !!
Ijtahada(berusaha dlm BA) rumah biru "="(muka poyo)
Eh,eh awak ..
what do you feel now ?
omo~! muka awak dah bertukar jadi red lah ...
hehehe,... confirmkan nak ke tak nak epop tu
kalau tak saya nak gunting ...
BYEBYE... .epop kamu dalam bahaya
Hahhaa.... (evil laugh)
Nak pergi baca epop arr...
Annyong nae chinguya ~

No comments: