Monday, April 25, 2011

Post me, Post






Hello! Hello !
amcam dah sakit hati belum dgr lagu tu ?
haha...
jgnlah mcm gitu , lagu tu sesaja je..
nanti aku tukar jadi lagi best

Bape lama tak post tak menjadi masalah pun pada aku ...
sebabnya aku sgt busy dgn busy dgn dotdotdot...

dan aku dgn rasminya telah melantik diri sendiri menjadi KIPAS kepada si tettt dan lagi sorang budak KRK tu ... yg bercermin mata tu .

of courselah ye , saya memang suka budak cermin mata ..
muka dia tu lah .. mcm cool je ..
hehehe..

okey,okey stop it sab
he is your junior
yes, but .....
no but,but junior is junior
uwekkss ! make me loyar

Teringat masa di masjid aku bermain kapal terbang kertas bersama seorang budak lelaki botak dan tembam dan comel dan i like it .
Masa tu dia main sorang je , kesian benorlah aku tgk
dan aku pun menegur:

a: hai wak , nak main kapal dgn awak boleh ?
d; haa.... (tgk ni aku terkebil-kebil)

dan dia pun baling kapal terbang kat aku
aku sambutlah .. dan baling balik kat dia
hahaha....
agak kebudak-budakkan , tapi mcm tulah kerja aku bila balik kampung

tapi kat kampung stylor sikit , main badminton dgn cousin berumur 7 tahun dan hanya reti buat smash . whoa~
i pun tak reti buat smash , sebab i suka lempang org laju-laju
so, tiada perkataan 'smash' dalam ayat lempang laju-laju
(entah apa relationship lempang dan smash? Manglish? )

hari ni tak pergi kelas sains sebab nak pergi kedai jahit
eh? boleh caya ke alasan sebegitu rupa?
aku sebenarnya tak ikhlas so, aku pun pergilah keluar dan cari public phone
sambil ckp kat eomma tunggu kat kedai jahit
untuk apa?

ada ke orang pergi kedai jahit baju untuk cuci longkang serta minum kopi?
takde kan ? sooo... buat bajulah apa lagi ..
baju untuk apa pun aku tak amik tahu , yg pasti eomma suruh ukur ...

Sebelum tu aku nak jadi patung cendana kat depan masjid
hanya kerana aunty korang ni nak tunggu si L amik dia
si L ni kalau bawak kereta tau straight je
dia mana reti nak tgk kiri kanan
samalah mcm dia tak pernah cam mana nak corner melainkan gerai mat corner

dan selepas aku baca 5 pages surat kobar kat depan masjid tu
barulah nama Si L dtg ke arah sini ..
dan , mcm mana ye dia nampak kitaorg kat sini ?

Bila dah balik semula ke sekolah ..
dan aku cari wahideen
mana kau wahideen? jgn kau tergolek tgh jalan hanya kerana kau ngantuk wahideen
ya,ya... wahideen hampir demam dan muka dia merah
sebelum tu aku dah tanya dia

a; kau tak pergi kawad kan hari ni?
w;entahlah
a;takyah pergilah , nanti memandailah si faiz ckp
w;aku memang nak balik pun ni , tak larat benor

dan pak din pun temankan budak ni ..
al-maklumlah buddies baru kelas
diaorg kan su sesama kat dalam kelas
dan kita sekelas pun memang happy buddies
mcm Marry and Mu Kyul ... hoho
M to M


di cafe guru pulak ...
hehehe.... tau jelah aku ni
diaorg semua dah habis kelas sains dan aku boikot kelas sains
for what?
i pun tak kenapa, tapi ada something yg buat aku rasa aku tak perlu dtg kelas ni
don ask.. aku pun tak kenapa ...

di cafe ushar budak tu dan budak ni ..
dan .... firaz terkejut kejap tgk aku
what? apsal terkejut?
takut aku spy kau ke?

Dalam kereta, panasnya rasa...
aircon tu cukup untuk badan aku je
tapi mata aku ni mcm mana?
sakit tau mata ku
habis bengkak , tak boleh nak fikir apa-apa

mata bengkak tapi kepala yg berdenyut
entah apa relationship diaorg ni ?
takpe,takpe aku restu ...

tO Nurin , hey Jason tu budiman ...
aku restu wey ~ haha

Ye, aku ,pyqa and nurin ..
demam Dream High dan takkan berpaling dari si dotdotdot
bukan apa
dalam dream high tu aku suka Hye Mi dgn Jin Guk
what nenda? jin guk jongang is so cute?
whoa~ medium taste .. i like .
as you say nenda, jongang is cute for somebody and not for somebody

Hye mi , takde perasaan ..
althought happy,sad,emergency and so on ...
her face only become red when speaks about L.o.V.E

nanti kalau rajin aku sambunglah DVD tu

relax aku bukan Pinocchio and not danger like album f(x)


notes:

- tak taulah kenapa letak gambar bintang tu . tapi star tu is "bintang yg super"
as "SUPER STAR" i mean ... hehe... so cute.

- org nak tgk org lain , but then why org lain yg keluar .
soalan saya apakah gaya bahasa bagi ayat di atas ?

- Saya benci sukantara !
(just for 1 mark? urghh ... not my stylr )

-I'm your KIPAS . Hohoho ... (for AH and SPectacles )

-You, i dah tau nama you. pas ni i taknak tgk muka you lagi. berambus~

-CIKA,cika,cika... sabun yg sibun ."that gonna be our great senteces" . like ada sorang kak pengawas ni (masa sesi ambil gambar) dia panggil sapa ketua dan zul buat pekak (ceh konon jual mahal.. sekali) . bila kak pengawas tanya nama ketua, budak lelaki yg kelas aku yg nakal mcm patrick ni pun ckp "sibun".
then,kak pengawas tu pun "sibun!"
Hahahah..!! i'm so pity plus happy for you .
its a happy tragedy for twice after sir RajaSEGAR call him like that.
Hahaha~

dan zul, ceh konon selamber kepala je beb. padahal dalam hati dia dah agak-agak nak Bakor budak -budak tu . hahaha!

- lastly dah habis baca Valentina Nervosa . Ouhh! kak syahida i like it ~

okeylah , aku dah start nak tergolek-golek mcm sushi dan
akan cuba taip post yg entah apa-apa tu esok ..
byebye...
ma'as salamah


tajuk tu mcm familiar je ... (yg atas sekali tu )

No comments: