Thursday, April 14, 2011

Happy Birthday Qiu Sheng Yi

Annyong haseyo! Huwahahahaha!!! nak tergelak tau tgk gambar atas ni . ni lebih kurang kali kedua letak gambar ni . tapi yg ni versi baru , masa photoshot .. apapun :

Happy birthday to you !



saya takde hadiah lah nak bagi awak ,

hahaha!


Pagi-pagi tu sampai sekolah je ...

terus menjerit kat yaya

: "Yaya!!!"

dgn tgnnya yg mcm haper ...


tapi dialognya ada kat blog yaya .

hey yaya, kau jgn nak menokok tambah eh

ada 1 part tu kau tokok tambah .

dia ni memang kurang bersejarah tau

asyik nak menokok tambah je

Yg kelakar tu dia boleh tak tau hari ni hari apa

hadey haiii

Kesian bebenor , buat apalah agaknya kalendar epop tu ek ?


aku biasa tgklah jugak, tapi semalam handphone aku ada alarm tak guna berbunyi


rupanya alarm tutt... tettt... = trot


Hoho... malas nak layan , aku terus tidurlah ...


kepada Qiu Sheng Yi kat atas tu dan merupakan ahli mantan bagi kumpulan lollipop F


selamat menjadi budak yg tua sikit .... hohoo


tau tak mantan tu apa?


ceh! cepat-cepat pergi tgk kamuih dewan dan pustakaq


tapi dalam Lollipop F (four) tu aku lebih suka dua org daripada 4 org


yg lagi 2 org tu Wang zi dgn Lil jay mantan wey .


Jadi 2 org tu ada kat bawah ni .... jengjengjeng!


Haa... aku suka kat dia ni tau , maksud aku yelah dia org yg ke-2 sebelum org kat bawah ni .


Dia ada dalam TLBSC (cari sendiri ,Haha)


Dia jadi watak pengemis yg hensem giler tahap dolphin wey !!! terpikat kejaplah dgn dia ... jom tahu pasal dia :


Owodog


Nama panggilan: Hanzi tradisional: 敖犬; bahasa Tionghoa: Áo Quǎn Nama lahir: Hanzi tradisional: 莊濠全; bahasa Tionghoa: Zhuāng Háo Quán


Tinggi: 177 cm


Tanggal Lahir: 30 Oktober 1982 (umur 29)


Berat: 62 kg


Golongan Darah: O



Darah O? whoa~ berat dia ... fuyoo! tinggi dia? whoa~ tapi umur dia? apsal muka mcm budak-budak ?



Haa... ni budak watak utama dalam TLBSC .


Sapa erk nama dia dalam cerita tu ?


guwa boleh pulak lupa


padahal dah beribu kali tgk ... cuma malas nak ingat je


kalau nama Guo Jing tu ingatlah jugak


sebab nama dia kelakar ... Hahaha


ala-ala nama buah GOJI tu haa..


Jom ushar Fabien ni :



Nama panggilan: Hanzi tradisional: 小煜; bahasa Tionghoa: Xiǎo Yù Nama lahir: Hanzi tradisional: 楊奇煜; bahasa Tionghoa: Yáng Qí Yù


Tinggi: 172 cm


Tanggal Lahir: 5 Juli 1985 (umur 26)


Berat: 60 kg


Golongan Darah: AB


Yang Qi Yu a.k.a Fabien


suka dia ni sebab muka dia selalu serius . takdenya nak senyum-senyum Hahaha.... peliklah!


Kenapalah aku suka sgt lelaki dingin ni ?


haiii .............


tak boleh nak fikir sendiri lah ,


sesapa ada tak soalan psikologi kenapa seseorg suka lelaki dingin yg tak suka senyum kecuali masa tertentu ??


ada tak ? ada tak ?


Kalau ada bawak-bawaklah sharing ye


Hehehe... !



Notes: Ude !! ude kijam , sampai hati lupa ina kat sini ! orang tanya dia dia tanya org sapa pulak ? hello uda, kousin sendiri pun lupa ke?


pas ni malaslah nak layan ude, taulah sibuk prepare untuk SPM


tapi jgn sampai lupa ina ude, kalau takk....


ina nok cekik ude kat ganu nanti , siap mu ude... get EVEREADY lah ude


ceh, padahal ude lagi tinggi dari aku , ada hati pulak nak cekik dia.


sekali aku kena KARATE KID dgn dia .


Hahaha...

No comments: