Wednesday, April 13, 2011

Beast and my day





Hello,


saja-saja je nak post kat sini ....

lagipun aku malas nak buat kerja , jadi nak buat kerja ni pulaklah

kerja lain tu aku boleh buat esok


Subjek KH kena buat litar pintas berirama

Irama apa enttah yg akan keluar nanti


Part PJK yg paling best lah ,

bila cikgu dah sampai terus dia kata


"okey mcm biasa lari satu padang"


Apa!!

alah cikgu , kat padang tu ramai budak rumah biru tgh lari

cikgu pun kata"alah, potong je,lari setengah padang"

tapi masa lari tu takdelah kitaorg potong padang tu

sebab kat tgh-tgh ada budak main softball(hardball wey)


Cikgu pun suruh kitaorg pukul bola softball tu dgn bat

whoa~!!! baby i like it

mula-mula gerun jugak , setiap kali nenda tu baling bola je

mesti bola tu senget dan org yg pukul tu tak dpt pukul .


Si Nad , dia punya pukulan tu nampak sgt geram , boleh tahan jauh beb

cikgu kata asal ada bunyi kat bat tu dah kira pukul lah tu ..


Aku sgt pasti cikgu dok nawok ngan kita sume .

doh tu takkan dia dok ckp dakpe , awak pukul je... kek gi kalau dok kena pukul balik deh


Hahaha!!


Ohhh ... sweet suga Honey!


Wahideen pun tgk sambil tersenyum dgn lebarnya

"sab .. hari ni kau ada kan ??" aku tgk je muka dia yg penuh harapan supaya ada kawad sama dgn dia .


Aku senyum sambil kelip-kelip mata

"alah, hari ni takde kawadlah , tak boleh nak temankan kau "

Hahaha!


"Alah kau ni "

wahideen yg kata


Tulah kau awat time aku ada kawad hang tak takde kawad ?

hang suruhlah sarjan hang tu buat ikut timing PPI

takdelah kau keseorangan ...

Fighting bro!


selain itu ,


ayah yaya iaitu ayahanda telah mula meronda deret-deret kelas kitaorg

sambil membebel panjang lebar ...

ayahanda awat hang bebel panjang ngat? patah jadah aku dok paham pun ngoyak benda eh


Masa cikgu azlina tgh berceramah free kat ktiaorg semua ni

aku bengang jugak dgn ayahanda ni

ada ke patut dia dok membebel mcm ni kat budak kelas sebelah ....


"buku sains ni asal kosong ? pergi sekolah takde subjek sains ke? tulisan pun buruk . ......"


dan panjang lagi , salah budak tulah ada ke patut tak siap kerja

sekali hamik kau! 1 sebatan versi perancis mari ke bontot dia .

Hohoho


Kat atas tu kan ada gambar BEAST kan ?


Tumpukan pada Maknae SON DONG WOON

dan FAKE MAKNAE Yang Yoseob

Kalau tak kenal cari sendiri lah ...

rasa mcm gambar terapung di awan-awangan tu kelakar pulak .;

hadey haiii

No comments: