Friday, April 8, 2011

Kenal tak kenal layan jelah


Rainbow,rainbow

where do you come from?

rainbow,rainbow

why you only come once in my life?

rainbow, rainbow

can i say i love yeww ?

rainbow,rainbow

please makes my tears stop



HaHAHA... okeylah atas tu cumalah idea merapu yg entah apa-apa

lepas dgr lagu K.will yg comel giler dalam MV dia .

Ah~ IU and Lee Joon sgt comel

saranghae,saranghae,saranghae ....~

korang sambunglah sendiri lagu dia

Hhoho



Tadi kan lepas solat jumaat tu

aku dgn eomma pergilah ke kereta sebab adik aku nak amik barang

sekali bila adik aku dgn kawan dia keluar je dari belakang dewan tu


Adalah seorg budak ketot , aku rasa form1 lah

dia jalanlah kat depan aku

adik aku pun apa lagi


adik: eh,mat lama tak jumpa kau sihat ?

dia ucap sambil bersalam ...


dia(budak tulah): urghh... haa.? (dgn muka blurrnya)

tapi budak tu tetap sambut salam adik aku tu ..


adik aku kata, org islam mestilah bersalam bila jumpa kak oit!


pastu budak blurr tu pun jalanlah tanpa jawab soalan adik aku tu

sampai kat tgh jalan tu dia dok garu kepala pastu geleng-geleng

Hahahah!!

aku pun gelak mcm org giler lepas tgk dia kena bangbangboom


eomma tanya: kenal ke budak tu ?


adik: entahlah, adik tegur je ...


Hahaha... siotlah dia ni , patutlah muka budak tu mcm terkejut .

dahlah adik aku ni lagi besar dari dia

Hadoy!! adikku !!


Adik aku ni memang , dia kalau kat sekolah tu

budak dari form1 sampailah form6

tu semua kawan dia

Kalau nampak je kat bus stop tu ada budak senior duduk sorang

dia mesti tegur mcm ni


a; eh bro, apa khabar? nama kau sapa ? dok kelas mana?


d; err... haa? ohh khabar baik, kelas form3RAA., nama.....


a;bro, kalau kau nampak kereta aku , nanti kau jerit eh panggil nama aku


d; ohh.. okey no hal



Haha... lebih kurang gitu lerr dia punya ayat .

budak form 6 pun dia kenal

lagi-lagi yg ketua pelajar tu

dia kata Shahriman ketua pelajar tu jambu deh

hahaha...


pelik aku mcm mana anak beranak qahar boleh jadi ketua pengawas

entah sapalah undi dia ni

hadoy!!!


okeylah itu je nak cerita,

esok sekolah wey , tapi malas nak buat homework

errmm....

No comments: