Friday, April 1, 2011

Kiss Me of U-Kiss


Hello, annyong haseyo !

Yo whats up to you ~

Hoho...


Selasa hari tu baru post , dan hari ni memang patutnya post mengikut jadual yg ditetapkan .

Aku baru je lepas tonton video 0330 ...

Argh!! nak jerit je kat diri sendiri

"Sabrina bila kau nak stop ulang-alik tgk benda alah ni ?"

Tapi hati aku menjawab pulak

"Tak boleh, tak boleh .. sekian lama aku tak tgk Dong Ho "


Hahah.... okey kat images atas tu carilah mana satu yg korang suka ..

tapi yg pakai baju pink dua dari kanan tu aku punya , don't kacau-kacau

yelah dia bukannya kuih pun nak dikacau-kacau ... Hohoh


Rabu didatangi dgn Cikgu Nurul Hana dan Mr.Mustamir .

Ohh~ i tabik mereka berdua ...

dalam makmal komputer aku rasa mesti budak laki terbeliak je tgk muka cikgu tu

apa diaorg ingat aku tak perasan ke ?

yg masa cikgu lelaki tu kitaorg semuas ni kena buat ice breaking .


Mulalah sorang demi sorang manusia kenalkan diri ...

bila dah habis gaduh dari mana nak start , maka startlah dari MariMar .

Hahaha... Hapa panggil Mar Mara ke Mak Mara ..

cikgu ainon panggil MariMar ..

Style betul nama untuk dia .


Sampailah turn aku untuk kenalkan diri


"My name is Nor Sabrina..."

belum sambung ayat cikgu tolong sambungkan "Yes,Sabrina the magic witch "Hahaha

Lepas gelak aku pun sambung balik . .

"I live at padi malinja 1 , my nickname is....."

Satu kelas menjawab "Moyang!"

Aku "Eih! ...moyang pun moyang lah "

Bingit satu kelas jap

"my hobby is reading and my ambition is an engineering"

Cikgu"what kind of material you like to read?"

aku " comic"


Cikgu pun nak tergelak tau lepas dgr nickname aku tu ,

pastu turn nenda dia kata " moyang dah, nenda dah , atuk belum"

wahideen pun tunjuk kat luqman " tulah dia atuk kat kelas ni cikgu "

Hahaha.... kantoi kau luqman ... jgn ingat boleh selamat wey


Dan belajar buat poem

poem korang pasal apa ?

mula-mula poem aku pasal awan,

lepas tu terus tukar jadi ......

biarlah berahsia kan ? kan?

poem adalah rahsia di sebalik ayat

atau membuka rahsia di sebalik ayat .


sebelum terlupa, kepada Abdul Syahmi selamat berpindah .

Tapi kau ni peliklah kenapa dah masuk bulan 3 baru nak pindah ?

masuk sekolah tahfiz pulak tu ... aku tabik senapang kat mak kau wey


Sketsa balik dari tuisyen sejarah tadi :

Mak aku malas nak amik sebab ada khemah yg menghalang laluan jalan kat depan rumah aku ni

so jln memang sempit mcm jambatan air .

Maka,tumpanglah abg pyqa si luqman .

Abg dia pun tanya mcm mana nak lalu jalan tu ada khemah .

dgn susah-payahnya dia U-turn kat depan tu dah stop kat pagar kecik dekat rumah aku .

Hahaha....


Dalam hati aku masa tu mcm ni tau "Mak haih u-turn dia mcm bapak aku punya style wey!!"

Daddy aku tu dia memang reti aje kalau nak langgar peraturan , hoho

u-turn pakai gear 3 tau .


Kamsahamnida ya abg pyqa . mudah-mudahan cepat-cepat tumbuh rambut .

ayat lepas keluar kereta mcm tu , tapi dalam hati jelah ...


Dan berjalan dan berjalan .....

tetiba perasan yg beg aku warna putih tu dah nak koyak ...

sadis sekali beg ni ,

terimbau semula kenangan dgn beg putih ni ..

aku guna beg ni sejak start upsr masa darjah 6 sampai form 3

lama giler , patutlah dah sampai masa untuk nazak lah ni kiranya .


Setelah 10 minit berjalan ...

tepat-tepat je sampai kat depan pintu rumah tu , pagar dah terbukak

Zuppp//!!! //

bunyi lebih kuranglah


aku; Eomma!!!

dia: haaa.. apa-apa?

Eomma dgn kelam kabut nya keluar dari rumah dgn sudip goreng ayam kat tgn , apron ,..

dia ckp dgn aku ayat tu .

Aku terus ternganga masa eomma keluar mcm tu .. Hahaha!!

nasib baik dia tak keluar dgn topi chef yg panjang , sarung tgn oven , baju chef dan kunyit hidup .

MasyaAllah ....


HAHAHA.... eomma pun kata : apa bising-bising ni , kot ye pun nak jerit masuklah dalam jerit dalam bilik air kuat-kuat .

Aku tunjuklah beg aku dah putus .

Adik aku pulak ketawa sambil berkata: nak tempah kepok dgn nisan ke ?

Siot benor budak ni !


dan nanti beli beg barulah , apa susah


okeylah sampai situ dulu nak cerita ...

esok sambung lagi ..

nak gi kelas , tuisyen pastu balik rumah

opps! jgn lupa beli pen 10 btg , correction tape 5 dan ink 4

hergh.... tension betul dgn menatang atas tu ..

No comments: