Sunday, April 3, 2011

Mari kita baca dan Geram

Yo! Annyong Haseyo ! Semalam dah janji nak post tapi tak post-post sebabnya semalam penat sgt , balik je rumah terus tunggang terbalik atas katil kat sekolah pun dah rasa ngantuk je, aku pantang betul kalau ngantuk memang jawabnya mengamuk jelah .... tak kira masa dan tempat . haaha Sewel. itu satu perkataan yg sesuai untuk aku .


Hari ni start dgn post ni dulu , nanti jap gi aku post pasal semalam .. Pagi-pagi pukul 9 dah get ready nak pergi giant eomma kata nak pergi giant tampoi , daddy kata nak pergi giant tmn suria adik kata nak angsana aku kata nak pergi katil Hahaha... dan resultnya pergi giant tmn suria .


pagi-pagi dah ada beberapa ekor manusia dtg kat giant ni yg pasti antara salah satunya msti org singapore yelah, nak borong minyak banyak-banyak aku kesian kat org kita , bila nak beli minyak je rak minyak dah kosong paling-paling pun adalah minyak buruh dgn minyak carotino atau minyak olive .


Total beli barang tu adalah dalam RM151.50 Nak tergelak aku tgk harga dia ni , total tu biasa je , ni baru 4 org beli kalau campur lagi beberapa family lain kan ke boleh sampai 300-400 lagi hebat ye tak ? tapi aku belanja sakan bukannya selalu wey biasanya awal bulan, sebab ayah dpt gaji dan akhir bulan sebab mak dpt gaji dah memang tugas aku sebagai anak untuk kikis harta diaorg Hhaaha... gurau jelah eomma , daddy .


Lepas shopping tu , aku terus pergi kedai buku sebab nak langsaikan pesan budak tu aku pun beli sekali buku tu ... hehe yg bestnya cover dia ... jengjengjeng ....


aku sempat bermagazine walking kan tetiba pulak ada satu muka surat ni tunjuk pasal ... Jang Geun Suk dgn bakal awek dia dalam drama baru serta Choi Jong Hoon dalam Ft.Island pun ada tau


Arghh!! kalau jong hoon ada mesti tgk cerita ni Lepas habis page tu , aku beralih lagi page lain ada behind the scene of Shock , Big Bang , Super Junior semestinya ada Big poster DREAM HIGH dgn Super Junior masa kat Malaysia wey !!!


aku betul-betul shock skrg ni wey !

dan ada pasal Kim Tae Hee , Kim Hyun Joong , Park Jung Min Happy Birthday Park Jung Min !


So, motif aku letak gambar dia tu kat atas tu adalah kerana ....


jikalau anda ke EPOP page 41 anda akan nampak dotdotdot


Ya! tentu sekali Prince a.k.a Wang Zi . dia akan tulis kat situ

"Prince nak jadi Pelumba Kereta?!"

Hahaha.... dan ye, dia sangat gatal .

Hohoh suka hati akulah !

dan perhatian , kalau ada masa tgklah "Big Bang Secret Garden Parody" kalau nak kelakar saja tgk Part 1

kalau nak Extra kelakar tgk Part 2 ..


"Emm smelll .... " Hahaha!! Bongoks

No comments: