Thursday, April 7, 2011

Injection free




Jarum atas tu buat korang rasa apa?

Okeylah, hari ni merupakan hari Injection Sekolah
form3 semua dah get ready pakai baju suka apa semua semata-mata untuk inject ni
pagi-pagi tu , masa belajar BM, tak taulah kenapa
tapi semua org otak dia ada kat bilik kesihatan
dan bukan kat papan putih

Pak din siap ckp :
"asal aku rasa sejuk seram je ni , wey boleh tak tolong slowkan kipas"

Hahaha... ketawa aku dgr dia ckp mcm tu

Farah lagilah sampai meleleh air mata darah putih
takut sgtlah tu ... tapi yg ni biar rahsia tau
jgn heboh kat sesapa

Aku pulak tgn dah rasa sejuk je
tgn auntie korang kat sebelah ni panas je
aku pun takut , aku bukan apa
aku takut nak ckp kat nurse tu
yg aku kena inject belah kanan
sebab aku anak kidal

Dan.... jengjengjeng

Bila budak KRK dah habis inject diaorg panggil kelas aku
kitaorg semua turun tangga dgn semangatnya
sambil membawa sumpit-sumpit dari sarawak ...
nak berperang dgn jarumlah ni kononnya

Lelaki kena inject dulu,
sampai pak din je muka tak boleh blah,
sedih je .... hahaha
tulah sapa suruh takde lemak

MariMar pulak dok tersengih-sengih mcm kerang wangi
apa kes? nampak sgt badan dia berisi

raja pulak , masih lagi blurr walaupun kena inject
adeish ! dah keluar bilik tu baru dia ckp sakit .
Hahaha

Turn perempuan pulak ,
aku org kedua yg kena inject
tak ingat pulak sapa makhluk pertama
sebab masa tu aku tgh dok berangan entah ke mana

Sampai je turn aku kan ,
nurse inject tgn kanan aku , aku pandang belah kiri
sambil menyanyi lagu Happiness part ryeowook je
pastu sambung lagi part dong ho lagu baru dia

Pastu si nurse tu dah cuit-cuit aku
"dik pegang ni nanti keluar darah pulak "

Aku : haa... apa dah jadi ? apsal darah ? kan belum inject?

nurse: dah siap inject dah . pegang kapas tu .

Aku pun terus keluar dari line perempuan

Haaa... betullll ke ni aku dah kena inject
guwa tak caya arr
sekali guwa tgk ada darah kat kapas tu
hahahaha!!!
baru guwa percaya , apsal guwa ni sengal sgt

terserempa kat nadra, dia tanya sakit tak
aku angguk sambil berkata
"tak sakitlah mangkuk! jgn lupa bagi tgn kanan kau tu kidal .nadia pun sama"

Hahahaa....

Agak sial ye, mcm mana boleh tak sedar .
padahal aku rasa dia dah pegang jarum tu
pastu aku tunggu je bilalah dia nak inject aku ni
rupanya dah siap pun .... hadoy!
bengang guwa sorang-sorang kat situ

Terus aku naik ke atas dan terdengar budak lelaki bersuara
"FFewitt sexy youuu"

Aku pulak: yewww ....












Kat kelas semua budak lelaki dah berenjoy sakan
si Zul gatal nak tgk tgn budak perempuan
aku siap kata:
"kau kalau nak tgk sgt meh sini aku bagi pelempang, pastu bolehlah kau tgk"

Yelah, kau ingat boleh tgk percuma ke?
bayar dulu bai!
nothings free in this world wey
kau nak ckp I love Yeww pun kena bayar tau
Hahaha...

bak kata Ji Hoo cuma "air" UDARA sahaja yg free di dunia ni
yelah, sebab masa korang inhale tu ada ke org tetiba dtg mintak duit korang?
ada ke?
ada ke masa korang exhale tu ada org dtg mintak duit korang?
ada ke?

Kalau ada meh sini ckp dgn aku , biar aku bedal dia sampai koma
Hhaahha.. cuma bercanda ni .

Kalau zaman skrg ni masih ada org inject kat bontot
rasa mcm nak lari satu kawasan sekolah tu sampai pengsan
biar bangun esok pagi pun takpe
aku tak marah pun
Hahaha...

Eomma pernah kata dulu dia darjah satu nurse inject kat bontot wey
kalau yg lelaki tu nasib lah dia , tak nak inject nurse tu ikat dia kat kerusi tau
Hahaaha...

tapi dia bukannya buka semua pun , bukak sikit je pastu inject
mcm tu barulah cepat berkesan

Tapi aku bersyukur sebab takyah inject kat bontot
kalau tak ....
tak boleh aku fikir mcm mana
isy3

Okeylah , next post again

Kalau rasa nak marah tu
cepat-cepat pergi profile FB aku dan tgk Lee Hong Ki punya video
kat situ ada video pasal eunhyuk serang rumah dia ..
cantik woo rumah dia....
dan Hong Ki tak pakai seluar pulak
Hahaha... senonoh sgt lah dia ni .

No comments: