Sunday, March 13, 2011

Well Done

Hello , hello !
Annyong haseyo

Setelah beberapa post kat bawah tu ,
hari ni nak bercerita sikit

Esok hari isnin :
-aku akan pergi kelas arab . (apalagi cepatlah bersorak!!)
Yeah~ oh yeah~

Tak jadi balik kampung sebab :
- kereta daddy ku buat hal dalaman pulak .
bak kata daddy an : nampaknya daddy kena jumpa tok bomoh lah . kereta buat hal lagi . "
Hahaha....

Pepagi buta pukul 9 ada cerita Night after Night .
Err... rasa mcm pernah ku lihat ini drama , tapi di mana ya ??
Haa.. betullah kat tv tulah aku tgk , isy3

Cerita yg first-first buat panik
dan tgh-tgh buat teruja (whoa~)
dan akhir merungkai mistery (mistery,mistery )

lagi 15 minit dah nak pukul 10
maka daddy kata :
"cepat-cepat bersiap , jap gi nak pergi kenduri kat kluang and batu pahat"

mwo ?? batu pahat ?? aku salah dgr ke tahi telinga aku memang dah berlapis-lapis tebalnya?
Hahahha... rupanya memanglah batu pahat .
Pergi batu pahat mall yg menjadi idaman manusia ramai .
Whoa~ Whoa~ Whoa~

Perkataan tu jelah yg aku asyik kata bila sampai kat batu pahat mall .
eomma kata: dah upin & ipin pulak . haha]
Ye ke?

Dalam batu pahat mall ni mcm -mcm ada . nak makan , kasut, baju , buku , komputer . lengkap serba-serbi
Aku pergi ke popular yg besar tu , masuk je tgk berlambak novel baru
Mak haih!! banyaknya novel baru , nak beli mana satu ni ...
dalam 10 minit gitu , kepala aku pening beb sebab tak reti nak pilih mana satu .

Jumpa daddy korek duit 50RM , daddy sempat berkata "jgn habiskan "
Hahha... ceh dia mcm tau-tau je aku nak rembat novel 3 + cd korea 1
yg boleh blahnya kat situ , ada pulak dvd korea
aRGHH !! Argghhh !!! aku punya jerit tu memanglah bolrh buat org pengsan
sampai ge-ge yg jaga kat situ terjenguk-jenguk minah giler mana yg meroyan ni
aku rasa mesti dia fikir mcm tulah

Tapi kebanyakan dvd , cerita dia aku dah tgk .
at least khatamlah 3,4 kali an walaupun terdiri dari bahasa mandarin +korea
kira okeylah tu . kita kena bersyukur tau ..
cuma drama Iris je tak tgk lagi , tapi tak terbuka hati nak beli .
Last-last tanya ge-ge tu ..

aku:"ge , ada dvd my princess tak ?"
ge: ohh ... tara ada itu dvd maa , kalau kamu mau nanti lepas 2,3 bulan sampai lah

Aku dah muka siput sedut je sebab dgr perkataan 2,3, bulan tu
aku ni dahlah tergila-gila kat Kim Tae hee..
Kalau betul pun , dah bercita-cita mesti tgk semua cerita lakonan dia
Heheh... serabai benor kau sabrina !

yg dream high tu , dah book kat daddy awal-awal lagi :
a: daddy nanti kan lepas kelas kan , nak pergi beli dvd ...boleh ?
d; dvd apa ?
a;alah daddy ... paham-paham jelah yek .. boleh erh?
d;okey ~

Yahooo !! dot com dot me

Lagi satu , teramat happy sebab tak lama lagi super junior dah nak sampai malaysia !!

Pada para E.L.F tolong , tolonglah berlaku sopan ya
jgn melempar lampunya pada ahli Suju yg sedang menyanyi
itu mungkin akan mendatangkan injured pada mereka
seperti heechul , barangkali dia tidak boleh ikut serta SS3
kerana mukanya terluka .
Dia minta supaya E.L.F memberi kerjasama dan hormat mereka .

Kasihan sungguh heechul , muka dia injured tu ..
sebab ada org baling lampu tangan kat dia.
Walaupun muka dia nampak mcm Cinderella
tapi bila bercakap dgn dia , dia seorg tegas dan tetap pendirian tawuk
Not like you , you ,and you ....
Hehehe... sapelah yg aku tunjuk ni

No comments: