Saturday, March 5, 2011

Mcm-mcm lah

"Come to my heart
Listen my song for you boyojulke nol hyanghan mam
gobeghalke gudemane wangjarangol
"

Suka pulak aku baca ayat atas tu , hahaha....
lagi satu aku suka ayat ni ...

"Impian menjadi haluan cita
Rintangan membakar azam di jiwa
Dan cinta bukan hanya kata-kata
Harapan semua anak merdeka
"

Yg ni pun best , ayat yg ni untuk org tgh happy jelah ... lagi-lagi bila sampai summer time.

"Isseulgguhya nuhreul saranghae
hamkkehaeyo geudaewa yuhngwuhnhee
"


Kenapa aku tiba-tiba je letak ayat-ayat ni ?
entahlah ... tidak ku temui apakah sebabnya .

Hari sabtu yg indah ni , mcm biasalah aku bangun pukul 8 pagi sebab malam tadi aku tidur dari pukul 8 malam - 10 malam .
lepas tgk kung fu panda yg comel tu ,
teringat kat panda tu , haha...
dia kat sekolah sains muar dgn amirul haziq jambu .
mcm manalah keadaan dia kat sana?
rasanya mcm makin kurus ...
apa-apa jelah .

Pukul 10 sarapan , sebab eomma and daddy baru balik dari pasar .
aku pun terfikir nak pergi sebab nak jumpa epop aku .
a; daddy jom pergi giant ..
d; baru tadi pergi , tak nampak ke bawang kat atas dapur tu .
a; alah ... tak nak bawang . nak majalah .
eomma menyelit jugak :
e; takde,takde nak pergi jakel
a; takde,takde nak pergi giant .
cara ckp mcm nak berperang je dgn eomma .
Hahaha

a; daddy , kan dah habis periksa bolehlah eh ??
d; yelah ...
a; yahooo .... dot com
e; tapi kena pergi jakel dulu
.


Eomma pergi jakel sebab nak cari baju raya . dan lastly dia belikan aku baju warna hijau pekat yg giler pekat mcm ......mcm apa erk ?? tak ingatlah warna dia mcm mana.
tapi both kain tu memang serupa sebijik mcm boria tanjung pun ye .
cuma eomma kata dia nak buat baju kurung , aku punya mungkin baju kebaya .
What ?? kebaya ??? .... nak pengsan kejap !!

then , pergi giant ...
kat kedai mamak tu , tercari-cari mana epop ku ini .
lepas alih buku sana , buku sini ...
ada ke dia tutup epop tu dgn buku lain . gilerlah ...
mcm mana nak laku , aku tgk berlambak lagi majalah dia .
Apa dah ...

Lalu kat kedai kasut :
a; eomma nak kasut rainbow tu ..
e; rainbow ? nak bawak pergi tanjung manggis ke?
a; taklah nak buat pergi kukkiwon nanti , boleh jeleskan master .. Hahha
e; nak hadiah kasut ke masa birthday nanti ??
a; kasut ? hadiah ? bila pulak birthday ina ni ??
e; isnin nilah ...
a; ohh... boleh jugak , nanti dgn ayah nak mintak set cd korea lah . Hahah

Me and eomma pun gelaklah masa tgk kasut tu , tapi tak beli kat situ . nak beli kat tempat lain kot . Maybe kat daddy aku mintak cd korea atau ....
aku tak tau nak mintak apa bila diaorg tanya aku nak apa?
apa yg aku takde ?? rasa mcm semua ada ....

hadiah yg aku nak sebenarnya banyak , tapi tak rasa nak mintak . kenapa entah :
- PSP
-XBOX and cd game sekali .
-Laptop, printer , thumb drive , and DVD, ipad
- Ahli Super Junior (mcm mustahil je ni)
-komik and novel baru mesti mintak .
-nichkhun 2pm (hahha)
-ipod nano
-kek tiramisu ! :-}

Alah... tak banyak pun . yg lain semua aku dah ada ...
aku ada eomma , daddy , adik , friend kat mcm-mcm sekolah , family ....
kan dah ada semua kan .
Sebenarnya aku nak sgt org bagi hadiah ....
tapi mcm tak baik erk ? so, tak kisahlah wish je... janji ada org ingat.
tapi org tu takkan wish , sebab aku buat-buat lupa birthday dia .
Hahha.... malaslah nak ingat , tak penting di sisi aku .

Tadi sapa tgk naughty kiss ???!!
saya tau awak mesti tgk , dan awak yg kecik tgk jugak ke ? bukan dah tgk ke ?
saya tgk jugak ... sebab rindu kat baek Seung Jo yg Cool . Hoho
Kadang-kadang tertanya mcm mana Seung Jo boleh jadi pandai giler , sedangkan mak ayah dia just a normal person and kerja mencipta game .
PeLIK ? kan ?

Citer pasal epop pulak :

Cover: Kara
Poster : hEY Say Jump ! and Mblaq
Page :
1-2 = about kara
3-6= Super Junior Super Show press conference and concert . Kelakar giler yg ni . Heechul jadi Lady HeeHee . Shindong , donghae , eunhyuk menari lagu Single Ladies dgn tumit tinggi .haha

7 = hEECHUL realman talks
8= D'artagan Kyuhyun
9=WuChun vs Han geng Brotherhood (dalam filem My Kingdom )
10 = Ryo Nishikido (aku suka dia!! haha)
11=AKB48 sharing story
12=W-inds (dia ada lagu baru
13-14 = After School Happy Pledis
15= Ji Won and Hyun Bin dalam Scret Garden (cerita tukar roh )

nak terus pergi tempat yg best:
24= Mblaq
25= G.na my unnie
28= Jang Geun Suk Berani Menuju ke Arah Impian
30=Yamashita Tomohisa A litte thing called life ~
32=Infinite comebak again
34= Nichkhun X Victoria
35=JinWoon X Nicole
43=bOYS oVER fLOwer starring Big Bang
50= Idol Sibling (adik HongKi sama muka dgn dialah ! Adik nichkhun comel ,
54=Kara act in URAKARA


Mango skrg sedaplah , tadi daddy beli kat kip mart .
3KG=RM10
murah wok!

Eomma kata SPM result maybe keluar 28 Mac
mungkin PIBG 26 mac tu kena tangguh sebab SPM ni .
So, tak sure lagi bila tarikh dia .

Tak dtg kerja kayu sebab bangun lambat . Hahah...
pukul 9 .30 baru mandi , barang pun tak kemas lagi . Blahlah nak pergi sekolah .
Tak rela den dalam keadaan serabai nak pergi sekolah .

Tuisyen Sejarah jumaat:

aku dgn pyqa dah duduk sambil melilau mata tgk org -org yg dtg .
si kembar dtg lambat sikit .
time najmi sampai tu , dia pakai baju melayu , pakai songkok dan seluar jean..
najmi pun salamlah semua org laki yg ada
masa salam dia kata:

-Assalamualaikum warramatullah .. ...
and ada lagi kat belakang tu , aku tak ingat pulak .
alim dok masa dia ckp tu ....
hahhaha..... dah tu bila tgk muka dia pakai songkok , mcm muka innocent je aku rasa .

Songkok dia tu mcm besar tau aku rasa , sampai tutup dahi dia . Bila dia jalan , nampak mcm budak suci je... Hadoyy !

sejuk hati bila tgk budak ni tau . Sejak jadi pengawas rambut jadi makin botak . Apsal pakai songkok tetiba ? rajin benar ni ....

belajar: Bab 7 kerajaan Johor . Form 1 .
pertambahan: akram baru daftar masuk kelas . rajin benor ni


OKeylah , bye-bye
nak main game sepuas hati ku
Game is My Drug ! ~
Hahaha~!

Cerita Snow Prince
Lagu Snow Prince
Snow-snow ~

No comments: