Sunday, March 6, 2011

Thanks For The Wish You


Howdy chingu semua !!!
Aku disini sedang serabai dan Happy sangat-sangat .
Ryeowook ajak aku nyanyi lagu Happiness lah .
Hahaha...
Aku dapat mencuri image ni dari blog cicit TEk-SAYANG ~
hahaha....
Actually , aku masih lagi pelik , mana dia dpt gambar aku yg kecik tu .
rasa mcm tak pernah upload je kat fb , ke pernah upload tapi aku malas nak ingat ..
Yg Nichkhun pulak , still the Cutest di hati ku .Haha..
althought, masa ni rambut dia panjang lagi .
Saranghaeyo Nichkhun-ah ~!
psst: thank you my Cit-cit . ( mcm nama tikus je ??? ...hoho)
Eomma see what my friend give me , she give me a picture of my cutest person in my heart !
Oh~ ilikeit
my eomma gerenti tak marahlah , sebab dia layan gu jun pyo and yamashita tomohisa lah .
Hahhaha....
Thankz for the wish , birthday aku esoklah .
Untuk nenda pun , kalau nak bagi camera tu pun boleh .
tapi aku tak nak lah , sebab berat sgt . nanti aku yg jatuh bukan camera .
Status: Moyang of Kaa
Age: 15 tahun jek ( jgn korang memandai tambah zero kat belakang !)
So, pagi tadi pergi angsana ... sebab aku dah lama tak pergi situ . Dah dekat sebulan tau.
Sape percaya cepat cabut bulu hidung !
First, pergi uo beli barang dapur . daddy and adik pergi uo tingkat 3 nak cari barang apa entah.
tinggal aku and eomma ku aje ke uo first level . Setelah itu , eomma tunaikan janjinya akan belikan pizza untuk ku bila test habis . nah ... ini dia aku dpt pizza saiz large , garlic bread , chicken wings , mushroom soup and whatEVOR lah yg lain tu . Tergeliat lidah guwa nak sebut tau .
Di, my news nak cari komik baru . Komik lagi ! rasa mcm baru beli komik baru hari tu .
Eomma lagi sekali menunaikan janjinya akan membelikan kasut rainbow sempena Present ku .
Ahh~ tiba-tiba fikiran ku teringat akan lagu present yg di dalamnya ada CheonDong a.k.a Thunder , DongHo U-kiss , ...dan sape lagi ye ?
Dah penat cari , kedai terakhir ialah kedai Bata . Kat situ jugak ada kasut saiz aku .
Kedai lain semua go to Forest lah , tak reti order saiz besar lagi ke...
kaki custemor mu ini besar lagi panjang . ikuti saiz tapak tangannya lah .
Hari ni ada karnival ajak masuk universiti lah aku rasa .
pasal , setiap gerai yg aku sekdar lalu mesti bagi Pamplet yg baik punya .
siap ajak aku masuk universiti lagi .
Ada sorang laki ni dia bagi pamplet kat aku , sambil dia ceritalah ...::
d; haa... dik sila tgk ni . kalau adik nak masuk bolehlah mendaftar . adik minat departmen apa??
aku nak tergelak bila dia kata mcm tu ... eomma pulak jalan selamba ke depan .Eomma, tunggu aku yah~!!
a; err... teknologi maklumat .
d; ohh... ada,ada ... kalau nak bolehlah daftar .
tiba-tiba eomma tarik tgn aku , ajak pergi baru dia perasan aku takde kat belakang dia .
eomma pun kata:
e: dia baru form 3 ... dilarang masuk universiti selagi tak dpt result PMR . uNDERSTAND you?
Hahaha.... (dia ckp kat aku tu )
Org tu pun ditinggalkan , tapi dia ketawa jugak ...
aku lagilah dah mcm org giler pun ye .
Pastu ramai lagi yg sibuk ajak aku masuk univerisiti diaorg.
Diaorg ni mimpi ke haper ?? tak nampak ke aku ni budak Form 3 .
Hadoyy!! sudah-sudah nya .. bengang sorang-sorang lah diaorg .
Kesian~
aku siap ckp lagi , nanti dah besar saya masuk eh universiti ni ...
tu kat org KLMU .
Di bata , hoho....
terjumpa anak murid eomma ku .
Mereka lagi berbual rancak , aku pulak kesepian sorang-sorang .
seolah-olah ... ada bunga sakura yg sedang meniup dan memujuk ku supaya jgn lupa ambil pizza nanti .Hahaha!
SimplySiti ada gerai dia sendiri , kat depan watson tu .
Aku tak taulah kalau -kalau laku .
But daddy aku suka belilah sunblock dia
adik aku ngomong , pukul 2 tepat siti dtg kat angsana.
bisa percaya kah budak ini ??
aku rasa org lain tak sesuai pakai simplysiti tu ,
kecuali siti .. sebab tadi aku tgk org lain yg pakai semua seram je aku rasa ...
muka siti je best bila pakai make up tu . Ngerti?
Harga Nasi Ambang meningkat lagi dari RM4.00 ke RM4.50
Aigo~ daddy ku sgt tak puas hati kerana khabar ini .
langsung dia ke pustaka bbu sebab aku nak photostat majalah masjid bbu.
sape yg nak!!
oklah~
sampai kat sini je lah cerita yg tak best kat sini ...
hoho..
saranghae chinguya~

No comments: