Tuesday, March 29, 2011

Blurr +Mual

Assalamualaikum ,

Hey there, annyong haseyo !?

It has been a long time I ignored this blog

just like I ignored my brother at home.


Hari ni hari selasa, telah dimulakan dgn pagi yg agak kesian untuk aku.

Seolah mcm takde org lain yg boleh aku nampak pepagi buta mcm ni .

Tu je yg mampu aku katakan dalam hati aku masa naik tangga.

dan kalau luqman ada, habis aku dikutuknya. Pastu aku akan menjerit mcm org giler

"Luqman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Sedar tak bape harakat tu ? ... adalah 56 harakat.


Orang pulak, terkejut je tgk aku menjerit,.. diaorg dok pusing tgk belakang

apa yg telah terjadi ? kes apa?

maklumlah soalan biasa yg bermain di benak fikiran diaorg.


Sejarah yg tiada tandingannya , telah memberi surprise yg best pada aku .

Beberapa manusia belum siap dialog , kan aku dah kata taip .

kenapalah degil sesangat ni . Aku ni taip bukan sebab apa ,

tapi sebab kebanyakkan ink pen aku dah nak tamat riwayat.

jadi, redha jelah dgn apa yg ada ni .


Hidup ni terasa nikmat ...

bila auntie bawak strawBerry cicah Coklat cair tak bape cair

hahaha... yg penting strawberry tu ada" Korean Strawberry"

Hahaah... dikira FAIR sebab semua org dapatlah sebijik.

aku tertanya boleh tak bawak dapur gas pergi sekolah dan kita

memasak ramai-ramai.


Balik dengan selamat ..

KAMsahamnida to Haji Lokman , yg lama aku tak tumpang dia .

Hahaha... kali ni tak naik kereta Innova dia yg tinggi tu .

Gerun jugak aku masa nak turun dari kereta dia.

Kali ni kereta MYvi =TO

MYVITO= nama biskut julies.


Di rumah pulak :


Lepas solat , perut tetiba berbunyi lagu keroncong+rock +pop

hadey perutku ,ku mohon bersabar .

disebabkan itu, timbul niat nak masak nasi goreng untuk menyelamatkan

nyawa dari kebuluran . Hehe..


Atas tu hasil nasi goreng aku , aku tak taulah mcm mana boleh jadi nasi goreng

padahal campak ajelah benda apa yg sedap kat depan mata.

ehehe... dan lastly jadilah Nasi Goreng Lada Hitam

Bersama Ommelette . Niat sebenar nak masak telur Dadar . tapi aku tak bape reti nak

tunggang terbalikkan benda alah tu .

Then , tetiba ingat Baek Seung Jo masak Ommelette untuk Ha Ni (betul ke eja tu?)

Arghh... maka, jadilah ommelette lada hitam dan carrot dalamnya.

Hasilnya,seperti dalam gambar . Hahaha

Terasa nak tergelak bila tgk hasil masakkan sendiri

Tapi, bersyukur sebab semuanya sedap belaka.

Sambil makan tu , tgklah DVD bekalan dari Auntie

Guilliver's Travels yg kelakar jugak ...

dan ... whoa~

mcm tau-tau je aku sgt berminat dgn kisah Segitiga Bermuda .

Yeah~ well ~

Hahaha...



Kemudian menonton video Anwar Hadi . (relax zul)

Harap-haraplah dia tak baca blog ni ...

video matluthfi sekali ,

abg haikal pun tau pasal video dia ..

Whoa~


Dan, homework satu jadah pun aku tak sentuh sebab aku malas nak buat.

Yeah ~ MALAS!!!

mudah-mudahan bulan depan dapat sifat KERAJINAN banyak-banyak berbanding

dpt sifat KEMALASAN banyak-banyak ..


Lastly, hey you ... next other time ....

I don't wanna see you face .

Makes me MUAL

hahaha...

Relax,relax ...


Ditagged kan pada Sakinah Aqilah

"Happy Birthday LEE-GI-KWANG "

Saengil Chukahamnida .

Aku sukalah lagu Winter Child tu .


Aku bengang dgn orang yg tgk DVD Marry me , Marry tu

pasal aku belum rasmikan 1 episod pun .

baru Rasmi yg My Princess yg comel tu ...

dan Gi-Kwang episod 4&5

teruskan menonton . ..Hehehe

No comments: