Monday, March 7, 2011

Saengil Chukahamnida

Happy Birthday To Me~!
Saengil Chukahamnida !
Happy Hari Lahir


Nah, tu dia ucapan untuk aku yg telah menjalankan hidup sebagai budak berumur 15 tahun dalam family aku .
Pagi-pagi aku berjalan ke kelas dgn muka yg happy giler ...
hahha.... budak 15 tahunlah katakan (jgn tambah zero kat belakang!)
dalam poket ada coklat twix , rembat kat angsana semalam .
itupun kena berebut dgn budak asrama mana entah...
dia nak ni , aku nak ni ... dia nak tu aku nak tu ..
last-last:
you and me "one two zoom !"
Yeah~ saya kalah saya amik ni sikit dan dia amik tu banyak .
Aigo ! tak fair ni kamu!
Dapat kertas PI ... Saya ingin mengatakan saya bangga
menjadi anak eomma and daddy .
Bertambah lagi satu A- (maksudnya A bodoh )
Syukur alhamdulillah ... hehe
dan dan ...


Eomma look what i get here , my chingu give me a present .
and she said the pet look just like me ...
she is very devil like a clown ...hohoho!
but , i like the card ...
bila tgk kat tu ... rasa mcm real pulak , maklumlah ..
dalam kad tu ada ciri happy family .
So ilikeit~


Malam sebelum tidur tu , handphone berbunyi lantang .
Suara sapa lagi kalau bukan 6 org bujang tu ...
ada mesej lah ...
Syahmi wish aku Happy Birthday to me~!
aku pun wish dia birthday and suruh kirim salam sekali kat kembar 2 ekor tu .
Kami warga 7 March :)
Dia org pertama yg wish pada malam birthday
yg lain yg wish tu pun Thank you , gomawo , arigato ...

Kelas 3KAA telah berjaya mendapat tempat ke-2 dalam pertandingan keceriaan .
Yaw, aku rasa mcm tak percaya jugaklah ..
pasal....
pasal masa cikgu nadiah amik markah tu , kat depan dia seketul sampah .
and langsir kat kelas tu pun boleh buat kain burok (beruk) ...
sekali cikgu aminah sebut 3kaa ... TERKOJOL mata aku kat situ .
Hahaha...
apapun tahniah lerr 3KAA and 1ORK .
Fighting !

Kenal cikgu Norsiah tak ??
Boleh tak tadi lepas perhimpunan dia ckp apa ..
dia ckp :
"mulai hari esok budak 3kaa,krk,b1 kalau ada PJ kena tak boleh pakai tudung hitam . kena pakai tudung sekolah . nanti saya check "
Bapak dia (sapa nama bapak dia erk?)
Erghh... geramnya , rasa nak pergi belasah je...
geramnya , geramnya!!!
tudung sekolah tu kalau kotor ingat senang ke hilang...
kang tak pasal kena bebeling dgn eomma , hurgh.
panas je guwa skrg ni


Berita semasa:

-cikgu samsiah ajar komsas cara baru , but still mahjong paper lah

- Kinah nyanyi komsas tadi mcm ikut lagu sarang,sarang,sarang ..
tapi dia kata lagu I hope ... beza lah akak oit

-Hadiah birthday hari ni dpt Kasut sepak org . Bila tgk harga ... terkejut jugak
RM50.00 siak ! .. seram guwa rasa . Eomma dgn daddy ni memang suka buat aku sedih.
Happy jugak kadang-kadang tu .

-Baru dpt 4A ..

- Oral BM & BI dah start . Esok jgn lupa yek bawak bahan-bahan .

- Esok tusiyen math .. huwah~!! letih den !

- Kalau nak pergi masjid sama-sama , sila setkan tarikh . make sure sebelum hari selasa sebab aku nak balik terengganu .

- hari ni tak dpt cuci mata (haha... alah tgk kejap je, keejapp je)

- Di sekolah ada cikgu jepun (sukarelawan) . ajar untuk budak PK . Bila tgk cikgu tu , whoa~ comel . Soem sa nim comel . takut jugak kalau terlepas ayat korea kat dia . Ayat jepun tu boleh , tapi .... yg basic jelah .

-Kerja kursus geografi sgt mengKUSUTkan . rasa mcm nak koyakkan je kertas-kertas tak guna tu

- Muhammad aku nak tart blueberry ! aku mengidam sesangat ni ! hhaha...tart,tart..



Byebye-
fighting chingu ~!

No comments: