Monday, December 27, 2010

Yo,yo,yo ... whats up ,whats up Mr.Whats up???

Dapat amaran pertama dari mak cik zawa untuk mengupdate blog ni
mcm dia pulak tuan empunya blogspot ni ...
hadeiii mak cik ~~

Sebenarnya kan aku tak reti nak cerita apa sepanjang cuti sekolah ni
maklumlah sepanjang cuti asyik buat benda yg sama aje...
boring ,moring,doring.goring,,foring.... semuanya RING..
baik dengar aje lagu RING DING DONG by Shinee tu
hahha...

Zawani , annyong haseyo !!???
adakah awak sihat kat sana ?
adakah awak happy kat sana?
kenapa saya tak tau blog baru awak lagi ?
kenapa awak tak email alamat rumah awak lagi?
di rumah baru awak, awak dapat tgk channel 5 dgn channel U tak?
hari-hari awak buat apa kat rumah ??
gambar kelas kita awak simpan lagi tak ? atau dah ke dustbin ?atau recycle bin?
Oit zawa! mesti kau tak sabar kan nak tgk citer baru Wu Chun tu ??
haha... bawaklah bersabar, cerita tu mungkin tahun depan dalam bulan 1 atau 3 ..

Hari sabtu nanti adik aku akan berdaftar di SMKBBU ..
ehaks ehaks ... ehem,ehem...
mestilah adik aku masuk kelas 1kaa...
ikut jejak langkah aku yg separuh berguna ni .
As well, sebenarnya aku nak aje suruh dia masuk SMKA sana
tapi dia taknak , siap tolak lagi tawaran ..
go to Homme lah ...

Tahun depan aku dah tak lalu jalan tasek utara lagi
huhu... dah tak dapat tgk friends kat tasek 1 and 2 pulak
anda yg rasanya dari tasek tu , jaga diri baik-baik ..
uhukuhuk... apalah nasib aku ni .....(konon-konon mengenag nasib..)

Tahub depan pulak , badan makin sibuk (busy body lerr..)
banyak kelas free kat sekolah .. balik pukul 3
hari sabtu ahad sekolah (wahab suka amik cuti kita!!.. boo !!!)
sains sapa ajar erkk?? seram aje aku rasa

Tahun depan separuh dari komuniti sekolah akan berpindah ke damansara Aliff
selamat berpindah kepada budak yg duduk luar kawasan uda...
hahaha... (evil laugh)
kecuali kelas khas .. ..kott

Haa... semalam kan aku ada tgk citer best
tajuk dia lost and found versi cina okey ..
lost and found kat malaysia ni ... merapu je lebih
lost and found boleh tahan bestlah citer dia ..
aku suka!!.. lagu dia hebe tian yg nyanyi
(kalau tak tau , pergi cari sendiri ..)

Hmm... dalam You're Beautiful tu kan

-aku paling suka part yg jeremy pergi kiss dahi Mi Nam lepas dia tahu Mi Nam perempuan . Pastu masa dia nak buat kali kedua .. Jeremy terus kena tarik dgn Tae Kyung dan Shin Woo.
Bangang betul!! tak boleh blah !! ..

-masa Pari-pari jahat dtg asrama A.N.JELL untuk mengacau daun . Dia konon-kononnyalah nak masak dgn budak lelaki bertiga tu ... Mi nam tgh keluar masa tu .
pari-pari jahat nak makan mee italy .. diaorg bertiga ni buat kerja mcm terpaksa je.. potong bawang mcm potong kayu,masak sos mcm macam masak kari je, ..
then.. bila dah siap tu ... diaorg bertiga tersengih masa tgk UEE nak makan mee tu
rupanya diaorg dah letak something dlaam tu ... jeremy letak garam , shin woo letak gula ( ke terbalik,, ??) tae kyung lagi best... letak Cuka !! beb!! hahaha....
last-last Jeremy yg makan mee tu demi Mi Nam ..
akhirnya, diaorg kena masak balik , kali diaorg buat betul-betul punya.. sebab Mi Nam ada
heheehe....

-ada satu part ni tae kyung dgn UEE .. uee ni bodoh sikit ada ke berlakon mengandung anak tae kyung .. hahah ..
sekali masa kat luar tu tae kyung rampas handphone uee sebab uee ckp ayah dia garang.
tae kyung pun taip mesej kat handphone UEE mcm ni "ayah, saya mengandung" lepas tu dia tekan butang send .... UEE terus ternganga ..
lepas tu ayah UEE terus call dia , sambil marah-marah ...

-Part masa jeremy ccakap "bumi ni bulat, tak kira ke mana awak pergi pasti awak akan kembali ke titik permulaan" ... kata tu memang aku ingat..


Eih bintang tu cantik kan ???
bintang ... bintang....
Nanti kan .. aku nak cari satu bintang yg hensem ,, walaupun bintang tu agak tersisih tapi hati baik ... (mesti korang perasan ni episod yg mana )
Ne!! ni episod masa mi nam dgn tae kyung kat hutan ... Piggy Rabbit kononnya..

Ni ada sikit images... lost and found









Totally .. cerita ni agak sedih dan agak gembira ..
lost bermaksud ada seorang lelaki dan seorang perempuan kehilangan orang tersayang
akhirnya mereka bertemu kerana seekor anjing putih .
last-last mereka rasa mereka telah jumpa semula orang yg mereka hilang...
huhu....

No comments: