Thursday, December 23, 2010

Helllooooooo
annyong ... mon yong !!
hahaha... perkataan kedua tu abaikan tak baik untuk jasmani korang

Akhirnya!!!!!!!!!
habis jugak periksa untuk tahun ni ...
SDKA ... satu perkataan yg ringkas tapi banyak huruf sebenarnya

Masa periksa tu yg paling aku tension sekali masa sirah
sekali aku cabut pergi tandas dan mengadu kat anis
lama jugaklah aku bertapa kat tandas tu .. lebih kurang 20 minit
hahaha... haru sungguh !
anis kata , rilex2 ...
huhu.. nak aje aku cakap mcm mana nak rilex soalan sussah tahap babun

tADI last sekali periksa tauhid dgn akhlak ...
soalan oklah .. cuma yg akhlak ni aku bengang bila dia tanya universiti imam ghazali
apa dia fikir aku amik berat ke pasal universiti tu .. hee...
bergoyang kepala hotak aku ni ... last-last aku hentam aje universiti ghazali
hahaha... berdekak punyalah penanda tu ..
soalan bawah tu tanya siapa yg bina dan dimana universiti tu
yg ni lagilah makan saman soalan dia ..
aku jawab isaac newton yg buat dan kat parsi
hahaha... padan muka !!

Balik tu tunggu nenda keluar,, haiyoooooo
nenda ni lambat betul keluar ,
sekali ada pulak adengan baling tepung
halamak!!! cabut!!! cepat!!! run for your clean!!
hahaha...
seram giler bila preview balik adengan baling tepung tu
rasanya tepung tu kalau di kumpul mesti dah boleh buat tart blueberry
hmmm... membazir itu amalan syaitan .. hhaha
mizan terkena separuh badan ... bila tgk dari jauh mcm kapur barus je
hahaha...
sabor ajelah ...
mizan terus cabut pergi sekolah .. dan dia dapat 8A
tahniah !! .. bestlah kau dapat pergi korea, dapat 8A
dan yg paling penting kepala tak botak !!
haha

Balik tu aku nak aje kibar -kibar bendera 2pm,ft island,dgn c.n.blue
hahaha...
kang min hyuk c.n.blue comelll sgt... terpikat gitu
haha...

Dah habis 2009 dan dah nak habis 2010
kenapa cerita You're beautiful ni baru nak tayangkan kat 8tv !! ???
dah tu bahasa dgn jalan cerita semua lain giler..
bahasa mandarin, jalan cerita banyak potong
tak suka!!!

masa baca surat khabar hari tu ada orang mengadu mcm ni
"saya suka tgk cerita he's beautiful , tapi kenapa 8tv tukarkan segala pasal cerita ni,.
saya rasa lain .. leaps ni saya harap jgn tukar lagi apa-apa pada citer korea, jadi tak asli pula"
lebih kurang mcm tulah dia punya berita...
hmmm.... sedar-sedarlah ye..

ZAWANI ~~
anyong nae zawa,zawa,zawa...
zawa...
bak kata jeremy pada aku :
"dunia ni bulat, walau di mana pun kita pergi kita tetap akan kembali ke titik permulaan"
aku tau kita mesti jumpa...
dan tolong mesej alamat rumah kau kat FB nanti ,,
okey ??

esok jelah sambung celoteh.. nak tgk narnia baru !!
bye bye!! gomawo !!

No comments: