Thursday, December 2, 2010

Mianhamnida

Yeoboseyo all my friends and followers
Mianhamnida for first one
well, dah lama aku tak post baru
aku rasa followers aku mesti dah lari ke blog geng lain
jeong-son hamnida - betul-betul sorry

Internet aku ada problem dan sekrang baru okey
aku ada contract lisan yang kena diselesaikan
ada orang cabar aku sama ada aku boleh hidup tanpa internet selama sebulan
mula-mula tu memanglah agak annoying plan mcm tu
giler ke!! aku memang tak boleh hidup tanpa internetlah
Lastly aku take contract tu , dia kata ni latihan for future
keudae ,latihanlah katakan ...

So,no new post for a month , no FB for a month
first time tu rasa bosan giler nak mampos
jap,jap belum mampos lagi ...
tapi lepas 3 hari je dah ok sebab Baek Seung Jo
hahaha....
and and ...
disebabkan takde internet dan masa untuk aku buang
sifat aku terdorong kepada shopping everyday

just believe it setiap hari aku pergi shopping
tapi berlainan tempatlah ..
kdg-kdg pergi jogging kat taman bunga diraja
best memanglah best , tapi bau dia sungguh tak best
busuk giler... dah tu dekat pulak dgn zoo johor
lagilah bertambah harum bau-bauan di situ
Hahaha..

SDKA is just around the corner ..
corner ? which corner erk ?
i think left and right corner
or maybe mat corner ??
hahaha....

4 Disember ni aku and family akan bertolak ke terengganu
byebye .... hehee
nak pesan apa-apa tak korang?
nanti aku cuba korek kat sana .
disebabkan bape hari je lagi nak balik terengganu
maka hari ni aku ajak ayah shopping lagi
beli cermin mata hitam,beli losyen,beli makanan,beli selipar,
semua segala bagai nak beli ..
hari baru redah Tesco Bukit Indah

Esok pulak(Jumaat) nak redah Carrefour Batu Pahat .
Ehem-ehem batu pahat tu , tak nak join ke boleh balik kampung sekali
bukan apa saja nak shopping
yg paling penting sekali kat carrefour ni ada kedai kasut
hahaha.... aku terlalu sukakan kasut lah sekarang
and kedai handphone , kedai buku pun
aku tak kira aku nak masuk semua kedai kecuali farmasi
hehehe...

Yaya, nan haengbokhan bila dpt lolipop tu ??
happy tak ? happy tak ?
saya tak tahu mana satu yg awak suka, saya tutup mata dan capai salah satu
maka, itulah yg akan saya beri pada awak...
hehe...
lolipop tu takkan cair punya ..
aku saja je buat cerita benda tu cair..
pada asalnya nak bagi poster BANG BANG TANG yg besar giler tu
takdelah besar mana , saiz A4 je... haha
tapi poster tu dah terlalu lama dan aku dah terlalu sayang benda tu sejak zaman dulu lagi
so, tak boleh bagi sebab poster tu dah masuk dalam arkib moyang tersayang
hehehe.... arkib ni baru siap bulan lepas...

Nenda hang nak belanja KFC kaa??
hang mimpi haper sampai nak belanja KFC ni nenda
mungkin aku boleh pergi sebab aku kan kuat shopping
i mean window shopping ...

so, sampai situ je ...
annyong-ghaseyo , aku kena packing barang , kemas kotak ,kemas beg,campai buku ...
Mianhamnida sekali lagi (sorry sekali lagi)

warning:: mungkin ada bape perkataan yg anda tak faham , mianhae(sorry) tapi aku dah terbiasa guna perkataan tu sekarang...

No comments: