Tuesday, December 14, 2010

Hello , Hello ....
Hari ni tiba-tiba kepala hotak aku kata "jom update blog bersawang jom??"
Aku pun just angguk-angguk bila kepala hotak aku fikir macam tu .

Semalam pergi KT darjah khas..
arghh.... pagi-pagi tu sedang aku lena di ulit mimpi indah
tu tak aku mimpi apa??
haa... aku mimpi jumpa A.N.JELL jeremy tersayang , nichkhun,min hyuk c.n.blue(romantik dia ni)
Tiba-tiba je handphone buat gegaran sebanyak 1.8 skala richter ..
aku pun dgn hanginnya capai tanpa lihat sikit pun..
time aku nak jawab tu , dia jadi miss called pulak...
Aigoo... cicit kacau moyang beradu-madu kat katil ....

Lepas mandi tu terus amik baju yang belum bergosok
ceh, selama ni aku baju tak gosok pergi sekolah steady je , peduli haper orang nak kata apa!
dan pergi sekolah ...
kat dewan pulak , betimbun orang...
aku duduk kat belakang aje sudah , senang sikit nak tidur nyenyak nanti
itupun kalau umi tak pakai microphonelah ...
1 jam umi mengajar tu , buat aku rasa aku dah menguap sebanyak 50 kali setiap 15 minit
last-last tertidur pulak ....
10 minit sebelum rehat baru aku sedar , nasib baik umi tak perasan ...huhu

Masa rehat tu lepas makan je , aku ajak yaya pergi mintak slip awal
pasal aku pemalas nak datang sekolah esok
esok nak cari baju sekolahlah kononnya...
mula-mula dok depan pejabat... apa kejadah dok depan pejabat
dah terang-terang depan pejabat tu ada "CLOSE"
aku bengang kejap ... pastu pergi staff room
cikgu-cikgu tgh bergosip, sambil buat kerja masing-masing

Mula-mula berdebar jugak nak cakap , suruh yaya cakap , yaya suruh aku cakap
aku dgn selambernya .."cikgu saya nak slip sdka"
pastu umi pun pujuk-pujuklah cikgu lain supaya bagi hari slip tu
aku pun dok tambah perencah sikit "lepas dapat tu saya terus liminate"
pastu cikgu pun agreed nak bagi hari selasa ....
hahaha... bangga lah siak!!

Masuk dewan balik belajar tauhid...
hekk.. aku sorang je belajar tauhid , yaya sibuk dgn faraid dia tu
kalau besar nanti tak jadi ejen hartanah tak taulah ...
yg ni aku rajin sikit sebab baru lepas makan ...
siap buat nota entah apa-apa...

Habis je kelas ayah bawak aku pergi beli baju sekolah ..
mula-mula pergi giant , kedai perabot(takde kena mengena), kedai beg, angsana,
akhirnya semua barang sekolah dah beli kecuali buku sekolah dgn alat tulis
just that

Hari ni pulak mengemas rumah ..
hu... penat....

No comments: