Friday, December 31, 2010

New Year pOST

Hello my Followers , My friends and who read this post on 1 January 2011
Happy New Year 2011 to all of you

Sempena tahun baru ni, bermulanya hari yg baru , tahun yg baru , azam yg baru ...
So, ini post tentang aku :

Aku Nor Sabrina (nama penuh fikirlah sendiri)
berumur 14 tahun 9 bulan
birthday 7 MARCH 1996 (sama dgn syahmi)
sekolah di SMKBBU (walaupun sekolah tak bagus, tapi sekolah ni famous)
tinggal di BBU ( alamatnya tgk ajelah kat bil air rumah aku ..haha)
pergi sekolah naik kereta sebab aku tak reti jalan kaki ..
menetap di kelas 3KAA untk 2011 batch 96
status family ialah Moyang daripada 5 org family warga emas
kepala otak aku sgt gilakan korea,jepun,taiwan,english, sejak darjah 4 lagi

ayat kegemaran : Fighting ! Fighting! Fighting!
slogan tak tentu ialah : We study for life / Make the people beside you happy with you(baek seung jo ajar)
aku teruja bila nampak :
-Beast menari dan menyanyi dan mata aku hanya ada pada Yang Yoseob
-bila new year banyak fireworks , fireworks is very nice
-Hong ki menyanyi atas pentas sambil nyanyi "anyong nae sarang,sarang,sarang"
-Kim Bum dalam haru yg begitu tembam
-Super junior Kim Ryeowook , Lee DongHae and Kim HeeChul on stage
-Eunhyuk menyebut "apa khabar?" dalam video di bawah untuk E.LF. malaysia

Azam 2011 :
-nak cari kawan nama azam ( tak nak azam syah, pendek sgt ..hahah)
-mantapkan bahasa arab aku ..
-study bahasa jepun,korea and mandarin
-lepas pmr nak amik sijil computer
-lepas pmr nak buat reunion dgn dua group tasek and uda
-after pmr nak bakar sekolah ~~ (azam ke tu ???)
-nak kumpul sijil banyak-banyak sampai penuh fail
-nak aktif dalam kokurikulum dan dpt A dalam penilaian
-Selalu buat orang di samping aku happy dan hidup is simple
-PMR CANDIDATE yg berwawasan (huwahaha)
Err...
habis sudah pengenalan bagi tahu baru
Tahun ni aku dan semua rakan-rakan akan menghadapi PMR atau nama barunya SMR
ye ke???

jadinya korang kena get ready untuk kena Injection dari hospital mana entah
huhu.. aku pulak yg rasa seram beku kat sini

Semalam masa countdown untuk tahun baru ...
aku countdown sambil tgk 25 golden disk awards kat korea
hahah... sekali tepat pukul 12
boom! boom! sana boom! boom! sini
gempak habis bunyi fireworks tu ..




Tapi malang sekali , fireworks imaginasi aku lagi hebat berganda-ganda
sambil tu bergemalah lagu fireworks katy perry
hohoo.... gempak tak aku punya fireworks tu ??

Sempena tahun baru ni aku harap kelas aku tu makin bertambah dan tak lebih dari 30 org sebab aku takut kelas aku tu makin bising pulak. Maklumlah selagi wujudnya pak din mana mungkin kelas tu boleh senyap mcm rumah berhantu . Tapi bising mcm rumah casper ...

Ada satu benda nak aku terangkan pada korang ni

tahun 2011 merupakan tahun yg sibuk dgn 1malaysia 1 sukan . ingat tak slogan tu . Yes, kita wajib memilih satu suka sebagai pilihan nanti . So, korang nak sukan apa ?

haaa?? sukan masak-masak ?? yg tu untuk yaya dgn miqi je . hahah

sukan baling selipar ?? yg tu untuk pak din je sebab jiwa kampung

sukan main pedang babun rangers ?? (otak hang) sukan tu bagi muhammad dgn taufiq je ... baru gempak habiz!!~

sukan tembak babi hutan ?? haa yg tu bagi je kat zul dgn luqman. dia kan kaki poyo disamping itu bolehlah hilangkan jambu aww-aww dia tu .Haha

sukan chess ?? yg tu bagi aje kat zawani dgn fauzan . Diaorg suka guna otak mengikut kadar kesempitan otak . jadi sgt sesuai ~~!

sukan lontar peluru dgn renjam lembing ?? hmm yg itu sesuai sgt untuk hafa dgn pyqa . haha... diaorg punya tgn tu boleh buat tgn aku jadi biru mcm cookie monster .

sukan lompat tinggi dgn lompat jauh ?? hmm yg tu sesuai untuk esyah nenda~ haha.. maklumlah badan dia kurus selit-selit je kat penghadang lompat tinggi tu .. haha

sukan snoker ?? haa.. yg ni aku nak . Main pool kononnya . ceh mcm samseng geng kapak dalam kung fu hustle je

sukan boling ??? hmm.. rasanya pilihan yg paling sesuai kott. mcm tu jom korang kita pilh sukan boling nanti, dan masuk permainan boling . boling senang sikit dia latih kat angsana sana.... hohoh

Tahun depan jugak kita akan ada kokurikulum dari hari Isnin-Khamis mengikut jadual masing-masing .

contohnya: Si A memilih boling sebagai pemainannya , media sebagai kelab , puteris Islam sebagai unit berunitform .

jadual yg ditetapkan pengetua dan setiausaha untuk pertemuan

Boling = selasa = pukul 2.00 - 3.00

puteri islam = isnin =2.00 -3.00

media = khamis = 2.00 - 3.00

Si A haruslah menghadiri setiap pertemuan tersebut . kehadiran adalah diwajibkan dan dicatat .

Haa.. lebih kurang mcm tulah dia punya susun atur . aku tak tau ni betul ke tak sebab mak aku yg bagitau ... takpe kita tunggu pengetua baru buat ucapan hari isnin ni .

Budak petang buat pagi kott... aku tak sure . so , ini bermakna hari sabtu hanya ada sekolah ganti .

Okeylah tu aje penerangan aku ..

Happy New Year dan Happy birthday kepada Fana dan semua org yg lahir pada 1 January .

Belajar rajin-rajin , hidup baik-baik , be happy always and lastly fighting!

No comments: