Tuesday, December 28, 2010

Hello , Assalamualaikum ...
adakah korang semua dah kira lagi berapa hari kita boleh bertapa kat rumah ??
kesian kita ni ... cuti dua bulan je , asal tak cuti selamanya erk ? lagi best..hehehe
(sila abaikan statement tu )
sejak dgr lagu forever ni rasa mcm tak nak naik sekolah yongwontorok ...
tapi bila fikir pasal kawan-kawan ,
serius ni .. aku rindukan korang , teringin nak mengkritik diaorg semua ...
hahaha... naik sekolah tapi niat lain pulak..

Aku berniat ke sekolah kerana Allah " tu yg sepatutnya ada dalam hati aku saat mcm ni
tu kira ikhlas lah ...
hehe... (i'm really sincere)

Dan, semalam tiba-tiba je kat FB tu aku terkejut ada group nama "6 Amal best clazz in planet"
jap eh nak gelak kejap (hahahahahhaha)
kalau dia letak 6 amal tu aku boleh tahan lagilah
ni dia tambah lagi dgn perkataan "in planet"
apa dia ingat kita duduk planet pluto ke ?
hahaha.... ni apek punya pasallah
tapi aku bersyukur sebab dapat kumpul balik dgn kawan-kawan lama
siap gaduh-gaduh sambil ngumpat-ngumpat lagi kat situ
siot arr korang ni !! hahaha


Athena(The Goddess Of War) Iris2
Ada budak tu kata tak nampak siwon dalam cerita Athena ..
hey, tau tak siwon dalam cerita tu siap pegang pistol nak tembak orang lagi tau
tapi dia punya muka tu .. memang mcm anggota polis je..
siwon jadi national agent elite named Kim Jun Ho
ingat tau bukan Sung Ming Woo tapi Kim Jun Ho (eh mcm nama mamat 2pm je)haha
so, dia ni seorang ejen yg sgt elite dan rasanya diminati kott
dan OST untuk cerita sedap tau ... Taeyeon SNSD yg nyanyi
My Love ~ Saranghaeyo ~ Saranghaeyo
Choi Si Won a.k.a Kim Jun Ho


Disebabkan malam tadi aku rajin sgt , aku bukaklah laman web bapak angkat aku tu
hehe.. (taklah saja je)
aku nak check sekolah mana adik aku dapat ,
katt ppdjb tu ada tulis semakan online tingkatan 1 2011
aku terus click kat situ and taip angka giliran adik aku masa Upsr
sekali bila tgk adik aku dpt SMK TASEK Utara !!!
wahhhhhhhhhhhh!!! aku terus jerit kuat +nyaring
terkejut semua org rumah
aku panggil semua family aku , diaorg pun terkejut ...
rupanya pemohonan adik aku yg dulu dah diluluskan dan dia masuk KAA
hahaha... aku sorak girang , takyahlah susah dia mintak duit aku lagi
mahu muflis aku kalau tiap hari sekolah dia kopak duit aku
huhuhu.... lega

Nanti surat tu kena print lepas tu , pergi SKTU untuk ambik surat penempatan
dan 1 january daftar sekolah ....
adik aku bukan main lagi happy dia , lebih kepada tahap org giler gitu
dia kata kalau kat sana takyah kenal-kenal dah terus kawan je
pasal berlambak kawan dia kat situ ... untungnya budak ni
tapi kesian jugak sekolah tepi jalan ... dahlah susah nak parking ..
huhuu.. fikirlah sendiri

Notes : Saranghae Chinguya bak kata SNSD

No comments: